• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Sweetstreet63

Frejis!
    Jag tror jag glömt säga välkommen tillbaks från France!!!
    Men det är skoj att du är i tråden igen!

Och japp jag är adopterad från korea.
    Och nej jag gillar inte hubinette!!! Tycker rent ut sagt att han är en otroligt obehaglig människa!!!!!!
    Eller rättare sagt att han har otroligt hemska och obehagliga åsikter!!!!! Jag blir skitarg bara jag tänker påd et!
    Jag har läst en tidskrift han gett ut (fick den av en journalist för flera år sedan). och det var det mest rasistiska skitsnack jag läst!!!! Sverigedemokraterna är ju rena rama söndagsskolan i jämförelse!!!!!!

Nej jag gillar inte hans åsikter ett dugg! Han kan göra sin egen KuKluxKlan-Klubb tycker jag. För har man de åsiker han har ang raser och rasblandning så hör man hemma i samma sällskap som andra rasistiska drägg och knäppskallar!!!!

Oj, nu tände jag visst till...!

• Sweetstreet63

Snartis!
    Ah, ser jättefint ut!!!!!!!

• Sweetstreet63

Minns inbjudningskorten, men är det mer nu som krånglat på sista tiden??
    Ja förutom ditt frisörbyte då....
    Men det ordnade sig ju vekrligen till det bästa till slut!

• Sweetstreet63

Hade förresten för mig att du funderade på en sådan där fin spansk slöja??
    Har du fått tag på någon? Eller har du ändrat dig???

• Snartis

Hade en liten episod med guldsmeden som ringde och sa att de slarvat bort vigselringenoch behövde göra om allt från början.
    MEN de hittade den så nu är allt löst...har dock inte sett den än...

HAHAHAH nu läste jag lite snabbt och tyckte du skrev Lapinette!!! "Obehaglig människa" shit tänkte jag vad har hänt nu, men såg sen att du skrev Hubinette...
    Så fel det kan bli...

• Frejis

Sweet - då är vi av samma åsikt. Har också svårt för hans åsikter och ännu svårare för att han verkar så oerhört övertygad om att det som han påstår är sant.
    Grrr.....
    Sedan har jag funderat hur det kan kännas för hans föräldrar när han tycker det han tycker om adoption. Fast de är kanske stolta, vem vet.

Snartis - jättefin frisyr. Tänkte direkt "det här ÄR Snartis" när jag fick upp bilden.

• Snartis

Har inte bestämt mig ang slöja, kan bli svårt med den typen av frisyr. Men det är ju långt kvar så kanske ändrar mig..

Har inte lusläst allt, hur är det med magen?

• Frejis

Vi får passa oss Sweet otroliga likheter Snartis, tänkte inte ens på det.

• Sweetstreet63

Snartis!!

Lapinette!!

Jo det hade varit någoit det!!!!!!

Magen är bra. Den växer helt sjukt ycket just u.
    Och det far runt som fasiken där inne. Särksilt på kvällarna.
    Har varit väldigt trött senaste tiden dock. Tror det är en kombo mellan mycket jobb och att det är mycket som händer i magen nu?
    Men i övrigt mår jag bra. Mitt bråck håller sig än så länge "på mattan".

Svar på tråden Barnkarusellen