• Sofia08

    28 Juni 2008 del 2

    Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

    Tjing!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

    sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

    Kika gärna in!!

  • Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • järvedsullis

    jag har också hittat.... var ett tag sedna jag var här, snart klar med min C-uppsats, då ska jag hänge mig fullt ut i bröllopsplanerna!

  • BlivandeFruJohansson

    Nån som gjort eller kommit på nått bra till bröllopet?? Håller på att fundera på bordsdekoration & tärneklänningar..
    Färgerna är cremevitt & vinrött iallafall, men sen är ja osäker på silver.. Sen vet ja inte hur dekorationerna ska va
    Kommer ha vita dukar & servetter, röda gelehjärtan (godis ), blockljus (i färgerna cremevitt& vinrött) och värmeljus.. Nån som har nått bra tips??

  • Sofia08

    Åh, vad bra att ni hittat hit allihopa!
    Idag ringde jag till konditoriet och på torsdag ska vi dit och provsmaka tårtor!!! Mmmmmm jammi! Guu vad jag längtar!!

  • 2008 06 28

    Hejhej!
    Otroligt vad tiden går fort nu!
    Gästlista är äntligen spikad, känns bra. Ska ta tag i inbjudningskorten snart, vilken helg som helst.

    Är det någon som har någon koll på om det är en bra idé att köpa tårta från... tusan, får man inte ens skriva namn nu längre eller? Aja, ni vet det där stället som hade lite färsproblem
    Har något svagt minne om någon som nämnt att de var goda och prisvärda? Någon som har en åsikt?

  • bruden08

    Hallo
    Tiden bara rinner iväg snart är det bara 5 månader kvar. Nästa vecka ska vi ha möte med fotografen och sedan kommer cateringfirman hem till oss så vi kan spika menyn, så kul att det börja hända skaerr nu är det på riktigt

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2