• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • paradisfågel

Tackar Jag hoppas iaf på att jag platsar här (vi har inte bestämt datum än, men satsar på ett sommarbröllop 2010)
    Hur står det till med er ikväll?

• Fenixx

välkommen paradisfågel.

jag ska också ha ett sommarbröllop och har redan en massa ideér.

• mysifer

välkommen paradisfågel! alltid kul med nytt folk i tråden och det finns inga krav på att man vet mer än att man vill gifta sig

• Fenixx

ja men vi går in för att det går av stapel 2010 iallafall.

• En midsommarnattsdröm

Hej, här är en till som planerar bröllop till 2010, 23/6 gifter vi oss, så sommarbröllop blir det :)

• paradisfågel

Har ni hunnit långt i planeringen än? (Vi försöker satsa på att ha allting färdigplanerat på ett väldigt tidigt stadium så det bara är till att boka det man vill ha sen när de börjar närma sig..)

• mysifer

så resonerar vi också. vi har bestämt plats för vigsel och fest, valt kläder och hittat en sömmerska, tagit kontakt med en fotograf, beställt smycken (lite galet, jag vet..) och valt in- och utgångsmusik samt låt till första dansen.
    vi har dessutom gjort en prelminär gästlista och utsett tärna och bestman.

oj..vi har hunnit en bra bit på väg ser jag nu

• paradisfågel

Ja, skönt att vi inte är de enda då
    Vi har bestämt kläder åt mig, och preliminärbestämt vad han ska ha. Vi har en sömmerska till min klänning (hon har sagt i flera år att hon vill sy min klänning när det sen blir dags). Har tittat på vigselringar men inte bestämt nåt, tittat på ställen men inte heller bestämt de än. Låt till första dansen är självskriven (blir tryckare till vår låt). Har gjort en preliminär gästlista. En bestman är utsedd (vet ej om han vill ha fler eller vad han tänkt), men ingen tärna än så länge.. Blommor känns också ganska självklart för oss (båda älskar rosor). Sen har vi bestämt ett färg-tema

• mysifer

ja färgtema har vi också bestämt. ringar vet vi vad vi skulle vilja ha men måste kolla om vi har råd (vill designa själva). blommor ska jag inte ha några i handen utan det blir i håret istället.

• Fenixx

välkommen midsommarnattsdröm!

roligt med fler som sagt.

Svar på tråden fler 2010?