• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • mysifer

haha känner igen det där jag står för det mesta av planeringen och han får sista ordet innan några beslut fattas.

glömde ju att skriva att vi också ska ha temabröllop och att det blir medeltida saga.

Humlan66 skrev 2008-03-31 14:02:20 följande:
    Paradisfågel ähum JAG har väl börjat lite fniss.. fast faktum är att han får faktiskt göra ett riktigt frieri först innan planerna kommer igång på allvar, fast man kan ju inte bara låta bliiiii ha ha
  • paradisfågel

Humlan66: Min sambo friade när vi förlovade oss.. Jätteromantiskt, me hela köret me levande ljus gå ner på knä o fråga "vill du gifta dig med mig?".. Att inte du överraskar honom med att fria?

Fenixx: Att inte du också gör som jag föreslog till Humlan66, att själv fria?

• Humlan66
    Fenixx skrev 2008-03-31 14:03:10 följande:
    ja min har inte gjort ett "riktigt frieri" ännu heller fast vi är förlovade. men jag sa att han har ju 2år på sig.
    jag har ju vart gift förut, vi träffades då jag höll på skilja mig men det är jag nu ( fast det va jättejobbigt fast vi bestämt oss för det) men han väntade såklart på att det och sen ville jag att det skulle gå en tid emellan såklart så man VET att det verkligen är vi *L*
  • Humlan66

Va snabba ni är att svara hihi

N

• Fenixx

ja men det kan jag förstå!!
    vad kommer du göra annorlunda nu vid planeringen så för bröllop? något du missade/glömde/vill ändra så att säga? om du har något bra tips?

• Humlan66
    Humlan66 skrev 2008-03-31 14:08:27 följande:
    [citat]
    Va snabba ni är att svara hihi

Nej jag vill ha ett romantikst frieri så jag väntar på honom.. i april ska vi åka till Usa ( NYC ) och jag tror han har nått planerat där fniss
  • Fenixx

paradis>> ja lite tidig är man så. men fotografen var jättetrevlig att prata med och satte upp oss först faktiskt för hennes 2010-kalender. och sa att priserna kan ju ändras tills dess men isåfall får vi en bra rabatt.
    men allmänt så när man läst runt att en del inte får sina 1a val för dem dröjt att boka fotograf, så 1,5år innan är ju att rekommendera iallfall om man nu inte kanske har flera bra man väljer imellan.
    jag vill ju ha både vanliga kort och på cd-skiva. och hon hade såna bra paketförslag och är såå trevlig att ha och göra med. och så behövde hon ingen reseersättnig fast det är några mil ifrån hennes lokal.

just med frieriet så är jag nog lite gammaldags och vill gärna att han ställer frågan. men vi får se.

• En midsommarnattsdröm

Ser att det är fler än jag som har gjort en preliminär gästlista, hur många har ni tänkt att bjuda? Planerar ni för att ha ett stort eller litet bröllop?

• Fenixx

vi kommer ha ett litet, räknat med 40gäster att bjuda. känns lagom för oss.

Svar på tråden fler 2010?