• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • Fenixx

ja det är svårt att inte berätta för alla runt en, bara några få som vet om i våran krets. men hittils så har min tärna tackat ja och våran toastmadame(ska även ha en toastmaster, som vi inte frågat ännu)

vi kommer ha bröllopet ca 5mil från gbg.

är så glad idag, vi har hittat det perfekta stället för vigseln men så verkade det först osäkert med bra festställe efteråt, men nu har jag nyss pratat med nya ägare för ett ställe i närheten som hjälper till med allt man vill och får till det så det passar oss som vi vill ha det. och han tyckte bara det var bra att vi var ute i god tid. många rycker säkert lite på ögronbrynet över hur tidig man är haha.

• CarinaJL

Här kommer en till som planerar bröllop år 2010

Tack Fenixx för länken ! Hoppas det är ok att jag smyger in och hänger på tråden.

Jag har inte kommit så långt ännu i planerandet, vet typ kyrka, kanske datum och ungefärligt upplägg. Håller som bäst på att kolla runt bland alla klänningar och försöker få mig en uppfattning om vilken typ av klänning jag vill ha

Ska läsa hela tråden snart vid tillfälle

• mysifer

välkommen CarinaJL!

fördelen med att ha bestämt redan nu att bröllopet ska vara 2010 är ju just att man har gott om tid på sig att fundera över hur man vill ha allt

• haennish

Här kommer en till 2010-brud! :) 8.08.2010 smäller det! :D

• CarinaJL

Ja det känns väldigt lyxigt att kunna börja planera så smått redan nu. Visserligen är det ju över 2 år kvar men jag börjar redan få lite "problem" med att välja bland alla fina klänningar

mysifer skrev 2008-03-01 19:02:33 följande:
    välkommen CarinaJL!fördelen med att ha bestämt redan nu att bröllopet ska vara 2010 är ju just att man har gott om tid på sig att fundera över hur man vill ha allt
  • Fenixx

välkomna carinaJL och haennish! roligt att vi börjar bli ett gäng.

har man ju tid på sig att verkligen finna så det passar vad man vill ha. även om vissa säkert tror man är lite knäpp.

• Aprikos

Hej igen!

Jag är inte här ofta, men detta är den första tråden jag kikar i när jag väl är här.

Vad roligt att det är så många som tycker om att planera!

Jag har köpt klänning! Hihi!

• haennish

vi ska försöka hålla det hemligt tills gästerna får inbjudan... Men det börjar redan bli svårt! :P haha

• sanber

är det sant aprikos!!
    gud va kul!!!!!!

vad blev det då?

Svar på tråden fler 2010?