• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • mysifer

välkommen MiraJ!
    jo det vore ett häftigt datum. det är väl inte så superkallt i början av oktober? känns som att det inte går att ha koll på vädret längre. men lycka till med att välja datum och välkommen i gänget!

• Fenixx

roligt med fler i våran tråd! vore ett väldigt roligt datum att ha. och som mysifer säger så är det väl ofta inte jättekallt i oktober längre, men kanske risk för regn.

aprikos>> härligt färgtema!

jag är så glad då jag hittat passande skor till temat, för 29kr!! inte gick det att låta bli att köpa. och inte hela världen ifall jag ångrar mig med det priset.

• millanros

¨Mysifer tipsa mig om er.. egentligen kanske jag tillhör 09:orna då vi ska gifta oss på nyårsafton 09/10 hihi men bröllopsfesten slutar ju 2010 så kanske jag får vara med här lite ändå ??

• mysifer

ja klart du får vara med. du är ju ett gränsfall och det är bättre att fria än att fälla

• Princess Nightingale

Hm, kom pa ngt roligt med oss i den har traden.
    Vi kommer verkligen lara kanna varandra bra med tanke pa tiden som ar kvar. Hahaha

Ska titta pa en kyrka i Goteborg i veckan. Folk sager att det ar ca 2 ars vantetid pa den!

• Fenixx

milanros>> såklart du får hänga lite med oss.

princess N.>> vad är det för kyrka? ja då ligger du ju i lagom tid om det är en sån väntetid på den.

• mysifer

kom precis på att den här tråden snart stänger..tänkte passa på att uppdatera listan när jag skapar en ny tråd så ni som vill vara med på den får gärna inboxa ålder, stad och datum för bröllopet till mig så fixar jag

• Aprikos

Fenixx - Jamen klart du skulle köpa dom! Tjoho!
    Vad var det för dofsingdojor då? Visa!

*inboxar mysifer*

• paradisfågel

Hejhej!
    Tänkte jag skulle kika in här o spana lite

• Aprikos

Det gör du rätt i paradisfågel!
    Välkommen hit!

Svar på tråden fler 2010?