• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • mysifer

: - ) fast utan mellanslag blir
    ; - )
    : - D

sen kan jag inte så många fler..finns listor i andra trådar vet jag men minns inte vilken..

• ohlala

vart hittar man en kalender på internet där man kan se datum för 2010??

är det ngn av er som har en susning om man kan hitta champagne i typ danmark eller tyskland...

• mysifer

www.dinstartsida.se/almanacka.asp
    här fanns en kalender för 2010

jag googlade och detta var den första. finns kanske bättre översikter också om du vill ha det.

ingen aning med champagne men det borde väl finnas där precis som här eller?

• FruHögstadius

jag tog mobilen och leta i

hmm...alkohol är inte min bästa sida, då jag inte dricker..

• ohlala

men jag tänkte om det var billigare där också eller om man skall dra en weekend till frankrike istället innan... dels som upplevelse o dels som moneysaver

• Fenixx

tja all slags sprit är ju billigare över vattnet så borde ju även finnas bubbel där över. tyskland ska ju vara väldigt bra, dock är det en lång resa över dagen.

• Fenixx

fråga här inne på BT om det vetja... eller sök gamla inlägg, har skrivits mycket om sånt.

• FruHögstadius

min gubbe vill iallafall åka till tyskland och köpa dricka.. men vad det är han planerar vet jag ju inte.. antog att det bara var öl..
    själv gillar jag tanken med systemet att man får lämna tillbaka dricka som blir över..

• Fenixx

inte så många inloggade denna tid tror jag på en lördag.. kanske är och driker sprit.

• ohlala

ja vissa saker kan man ju köpa på systemet tex champagne då som man kanske inte dricker så ofta. medans vin och öl kan man ju köpa i tyskland...

• paradisfågel

mysifer: Vi bor i Borlänge, Dalarna

ohlala: grönt är fint

Svar på tråden fler 2010?