• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • Fenixx

ja jag tycker det är lite fult av dem att utnjytta det... är ju ändå väldigt mycket utgifter man har.

• Fenixx

ni andra hur har ni tänkt vad ni ska ha på huvudet så att säga?
    slöja, tiara, krona, blommor?

• paradisfågel

Jag kommer nog att ha pärlor i håret.. Eventuellt en liten tiara..
    Vad ska ni ha?

Jo, det är rätt sjukt att de kan göra så.. Det är ju inte lite pengar som skiljer heller..

• Fenixx

låter fint.
    ska själva ha ett slags diadem/platt tiara svårt att beskriva. guldfärgat med varmt mörkröda glänsande stenar och i smycket så kommer det även vara murgrönebland utformade.

även tillhörande enklare örhängen och sen halsband.

• mysifer

jag ska ha hårsmycket som finns i mitt galleri, silver med ljust lila stenar. kommer ha håret utsläppt med massor med små lila blommor och grönt och kommer därför inte ha någon bukett.

• paradisfågel

Tror det kommer bli fint! Allihopas
    Om jag ska ha tiara eller inte beror nog lite på vad jag ska ha för andra smycken.. Kommer ha ett par enkla ganska diskreta pärlörhängen. Har hittat ett halsband jag gillar o då kommer jag inte ha tiara.. Funderar mellan halsband/armband/tiara..

• Fenixx

ja finns ju lite variationer så hur man kan ha paradis!

• FruHögstadius

tack!
    har gjort på vanligt papper nu, men min kamera ÄTER batterier, ska leta reda på nya :P

jag har frågat min syster om hon kan tänk sig att fotgrafera på bröllopet. Han älskar att ta kort, så hon ska få en liten peng som tack för hjälpen..

Min blivandes lille bror är jätteduktig på piano , så vi ska nog be honom spela lite, kanske till valsen, eller spela in en skiva ¨som vi kan ha vid migel och så.

sen har jag en mormor som är florist så hon fixar nog blommorna.

pers pappa är gammal kock och min pappa älskar att laga mat, så ska se om någon känner till någon bra kock eller catering som vi kan hyra.

jag hittade massor med fina tiaror på tiaraor.se jag vill ha så naturligt som möjligt, med lockar och en mindre uppsättning, så ett diadem eller tiara skulle jag kunna tänka mig =)

• Fenixx

oj lät som du kan få hjälp till en hel del.

vad vill ni ha för frisyrer, sett något fint? jag har kikat runt en massa. men ska ha någon halvuppsättning med lättare lockar.

• mysifer

ja tror att alla kommer vara jättefina!
    vi har ju gott om tid att fundera så varenda liten detalj kommer ju att vara genomtänkt.

Svar på tråden fler 2010?