• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • mysifer

ska vi vara på det nya stället jag hittat så gör jag nog vigselprogram och lägger i bänkarna. vi kommer att gifta oss borgerligt så det kommer ju vara en ganska kort ceremoni men det kan ändå vara lite kul för gästerna att veta vad som kommer hända

• paradisfågel

Några bilder på stället i ditt galleri mysifer?

• mysifer

nej har tyvärr inte det. åker förbi med bussen varje dag på väg till praktiken men vi ska åka dit och titta lite närmre och äta där också. tänkte ringa innan och höra om man kan få rundvandring. finns en hemsida men där är inga bra bilder på utsidan och det är den jag har fallit för.

• mysifer

googlade lite och hittade en bild. den ligger i mitt galleri nu

• paradisfågel

Gud vilket ställe! Det är jättefint! Wow säger jag bara!

• mysifer

ja det är verkligen helt underbart! ska kontakta dem och se hur långt i förväg man behöver boka. det stod på någon sida att det är ett av sveriges mest populära vigselkapell. det rymmer inte så många och deras matsalar är inte så stora heller och det tycker jag är kanon eftersom vi vill ha ett litet och mysigt bröllop med bara de närmsta.

• paradisfågel

Det kan ju knappast vara så att ni inte kan få det datum ni vill? Det är ju trots allt två år till.. (=håller tummarna för er!)

• mysifer

nej det kan inte vara uppbokat redan nu. vi gifter oss ju dessutom i början av säsongen (maj) så det borde inte vara så stor efterfrågan förrän längre fram.

• paradisfågel

Lugna puckar för er med andra ord

• FruHögstadius

det såg jättemysigt ut det där stället. Har någon här "bokat" något?
    typ resturang eller något?, eller är det bara planering liksom?

Svar på tråden fler 2010?