• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • paradisfågel

hoppas de va rätt länk du fick nu ohlala! de va iaf den jag hittade när jag sökte..

• mysifer

jag har hittat ett nytt ställe till vigsel och middag. det ligger ca 30 min bilfärd från stan men ser så fint ut! det är som en liten borg med stugor till och utsikt över vättern. hade ju bestämt att vi skulle ha vigseln i en rosenpark i stan och sen middag och dans på restaurang. men nu ska vi åka och titta på det här stället och se om det ser bra ut på nära håll också. min m2b var på direkt så det var ju roligt

frågade honom om ringen och han var nöjd med en och tyckte att jag kunde få en fancy istället han är för go.

• paradisfågel

Då hoppas vi få se bilder på stället sen mysifer!

Naaw gosing du har skaffat dig!

• Fenixx

mysifer>> låter som ett toppenställe för eran vigsel/fest.

och vilken kille..skoj med fancy ring där hihi

• mysifer

måste bara fixa min kamera..den bråkar med mig och det känns ju som ett måste att kunna fota.

ja ibland blir man verkligen påmind om vad man föll för och det måste vara den mysigaste känslan i världen tror jag faktiskt

• Fenixx

Fruhög.>> dem bilderna, är det församlingshemmet eller bygdegården?

• FruHögstadius

det är både från församlingshemmet och bygdegården.
    Den som det är "natur runt" är bygdegården och det andra tråkiga är församlingshemmet...

• Fenixx

men jag tyckte inte församlingshemmet såg så dåligt ut? inomhus kan man ju dekorera fint, tex som i bröllopsbonanza
    där dem hängde såna vita vaxduker det såg med en gång jättefint ut i en "tråkig lokal".

• paradisfågel

håller med fenixx här.. det finns ju många sätt man kan piffa upp en "tråkig" lokal.. o församlingshemmet har ju en hel del potential..

• FruHögstadius

jo, det är ganska fint, sen tänkte jag ha dekorationer hela vägen från kyrkan till lokalen, typ lyktor..
    Det kan bli fint där inne också, ville bara så gärna vara inne i bygdegården (min blivande vill inte). Det kommer att bli fint...

väntar bara på svar från prästen om hur många det får plats där inne..

Svar på tråden fler 2010?