• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • paradisfågel

Fint placeringskort fruhögstadius!

Vi sparar på våra vanliga sparkonton.. Tyckte det var lika bra..

• mysifer

jättefint placeringskort FruHögstadius!

• Fenixx

vilken bra bild på erat ställe du hittat mysifer, kommer bli kanonbra där.

vi har ett egetsparkonto för bröllopet och ska börja spara from sommaren i år. och mina skattepengar ska in dit med.

vi har som sagt bara preliminärbokat fotograf, ska till henne i höst sen för samtal och få se fler bilder från henne.
    sen har vi haft 1a samtal med restaurang, sömmerska, hon som gör mina smycken osv. så känns bra.

• Fenixx

www.lindelov.eu/

gå sen till "slottscafé" så kan ni se en festbild där vi kommer ha vårat. ser härligt ut för temat med massa ljus och stenväggar så.
    är dem som ska göra våran mat också.

• paradisfågel

Vi har precis börjat diskutera vilka kontakter vi har som man eventuellt kan använda till bröllopet Har ni några sådana som ni funderar på att använda? (mest nyfiken)

Fruhögstadius, måste bara tillägga, min sambo tittade på era placeringskort samtidigt som mig, o han var imponerad o tyckte de va fina

• paradisfågel

Mysigt ställe ni hittat fenixx! Passar ju perfekt till ert tema!

• mysifer

jag har också haft kontakt med sömmerska och redan beställt mina smycken av Kirsto. hon är helt fantastisk!

ert ställe kommer bli helt perfekt Fennixx.

jag har en kompis som är duktig på att sminka och en syster som är bra på att fixa hår så dem tänkte jag flirta lite med när det närmar sig
    ska inte ha någon avancerad frisyr så därför tar jag hellre hjälp av min syster än att betalar en massa pengar på salong.
    ska däremot se till att klippa och eventuellt färga ganska nära inpå så att man är fin i håret.

• ohlala

jag har kollat på Öland och där finns en tjej som skall göra min bruduppsättning. hon tar 500/h för mig och 350 per tärnuppsättning.

• Fenixx

ja dem placeringskorten var jättefina och färgglada! roligt med lite annat än det vanliga med vita och svart text.

jag har dessvärre ingen så direkt som kan hjälpa oss med något större så. kanske för solosång, men mycket kan ju ändras tills det är dags.
    visst är lite dyrare att ha restaurang som hjälper en, men jag vill att alla anhöriga ska kunna slappna av och bara ha roligt istället för springa och pilla med saker.

däremot innan med frisyr, smink och sånt hade ju varit käckt att få hjälp med.

• Humlan66

Har ni tänk vad priserna rusar iväg så fort man närmer bröllop :( en fin/festlig make up eller frisyr ( uppsättning tex ) kostar betydligt mindre om klänningen är hemma så att säga, men nämner man att man ska gifta och KATSCHING i kassan

Lite trist

Svar på tråden fler 2010?