• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • paradisfågel

Hejsan tjejer! Ni har varit flitiga idag Min sambo har slocknat i soffan, så tänkte kika in o se vad ni snackat om..

Fruhögstadius, den tiaran är jättefin! Har själv kikat på tiara där, nr 266 under silvertiaror.. Lagt en bild i mitt galleri på hur jag tänkt ha håret.. Ni kanske redan har sett den för den cirkulerar runt här inne på BT..

Fenixx, den frisyren e snygg! Blir till att öva en del om du inte kommer få någon hjälp till den

• paradisfågel

Kommer ha 1 eller 4 tärnor.. Lutar åt att bara ha 1.. Vi har börjat diskutera datum nu, har dock inte bestämt helt än.. Men e väl en 2-4 förslag iaf..

• ohlala

nej vi har en marsalk + mina 3 kompisar och syster men då skall vi ha drygt 100 gäster....

• Fenixx

jättefin frisyr paradis!
    nä för min del blir det frisör som får hjälpa till haha, jag är värdelös med hår själv.

vilka datum är det ni har som förslag om man får vara nyfis?

ohlala>> ja då passar det ju fint med fler tärnor om ni har ett stort bröllop.
    jag skulle nog inte få ihop 100 än gång...

• FruHögstadius

Jag tänkte att min tärna skulle få ha en brun sidenaktig halterneck klänning, såg en sådan fin i hm, den var enkel och snygg (tänkte köpa en till mig själv fast en turkos )

• paradisfågel

22 maj, 12 juni och 21 augusti.. Alla tre datumen har ju sina fördelar och nackdelar.. Maj-datumet är det ju inte helt säkert hur varmt de blir.. 12 juni tror vi kommer vara kring studenttider.. 21 augusti är runt när barnen börjar skolan tror vi..

• Fenixx

ja man kan ha tur att hitta fina klänningar till bra pris i vanliga affärer! låter fint.

min ska ha en grön klänning med 1/4-klocka-ärmar i halvlinne. är det planerat iallafall. hon godkände min ide och färg så det kändes jätteskönt.

• ohlala

jag är by the way jäääävligt inne på grönt i olika färger men samma modell på klänningen eller tvärtom

• Fenixx

jag hade nog valt mellan maj och augusti. studentider är så hektiska ändå. maj kan man ju ha tur med vädret och skolstarten är kanske inte så jobbig krock om man jämför med chansen för bättre väder också. får se vad ni beslutar er om.

• FruHögstadius

hihi, nästan min födelsedag då ;)
    den 22 maj 2010 är jag 22 år och 2 dagar :D

Svar på tråden fler 2010?