• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • ohlala

jag känner mig redan med i gemenskapen!! thanx!

det blir nog augusti tror jag...bäst så och gärna mitten/slutet så att alla kan få en sista sommarchans på öland som har mest soldagar i sverige...

• Fenixx

låter ju jättesmart just med sommarchans där på öland ohlala!

• Humlan66

Tack så mkt alla *L*

Jag hoppas verkligen att det blir bättre denna gången, dock har man ju lite spöken i bakhuvet kvar.. får skrämma bort dom ;)

Men en sak vet jag och det är att jag verkligen vill ha det bröllopet jag drömde om som liten, obotlig romatiker är jag fniss .Vit princessklänning och en underbart stilig karl bredvid och festlokalen ska glittra och glima fniss

• paradisfågel

Humlan har du hittat klänning eller vet du hur du vill att den ska se ut?

Ohlala det låter som en bra idé!

• Fenixx

humlan>> du ska se att det BLIR bättre denna gång!!
    och glöm inte lägga ut bilder sen i ditt galleri när du hittar saker/ideér till ditt så man kan spana.

• Humlan66

Jodå har en massa ideer om klänning , men en klänning med lite vidd i kjolen vill jag ha och helst med halterneck ( om man kan träna sina armar någorlunda snygga fniss ) .Brudbuketten kan jag göra själv, sånna har man gjort ett antal av tidigare så *L*

Lite grejjer ligger i galleriet *L*

• paradisfågel

Det går inte att se ditt galleri humlan..

• ohlala

vi skall annordna bröllopet på lördagen men planerar för de som vill stanna över helgen också. vi åker inte på smekvecka förräns 3-4 dagar efter bröllopet och smekmånad vid jul vad vi vet nu.

lunch (väldigt enkelt typ grilla/sallad) - picknick på stranden + bad+ kubb/lek och sen för de närmaste; ridtur/golfrunda.

På hemsidan skall vi skriva med förslag på ställen att bo i olika prisklasser + lite olika grejer på vad man kan göra om man är par, äventyrare eller barnfamilj osv eftersom det tar ganska lång tid att åka till Öland och många gäster kommer att spendera hela helgen där. Då är det ganska respektfullt att skicka ut inbjudningar o dyl i tid så att man kan planera och planera om, ifall att.

• paradisfågel

Oj, vad långt ni har hunnit ohlala! Håller med dig om att det är respektfullt att skicka ut inbjudningar o så i tid, vi kommer skicka ut våra redan på slutet av hösten året innan..

• ohlala

tack! nej det är bara jag som brainstormar så jag vet hur jag vill ha det hahaha + man 2be så klart! men det kommer folk från korea, usa, norge, frankrike osv så då gäller det att man verkligen fixar BRA och roliga grejer för att de skall palla sig till the middle of nowere !

Svar på tråden fler 2010?