• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • paradisfågel

Har ingen aning faktiskt.. Sitter också o funderar på de..

• Fenixx

ett stort bröllop jag varit på så hade man glasen vid skålen enbart då. sen ställde man tillbaka dem på bordet och fick nya vid middagsbordet.

våra "drakglas" är vinglas så dem ska vi ha vid middagen. så vid våran skål blir det nog vanliga champagneglas.

• ohlala

jag gillar efva attlings champangeglas och skall önska mig dem till bröllopet...min kusin har redan hintat om att jag kommer få dem

• Fenixx

vad roligt, hon har gjort mycket fint attling.

när jag tog studenten(för några år sen ) så fick jag 2 jättefina romantiska champangeglas, funderar om vi ska ta dem eller kanske ta med och fira med själva på hotellrummet sen.

• paradisfågel

ohlala: Hoppas du får dem!

fenixx: skulle de vatt jag så hade de följt med till hotellrummet Men sen är det ju jag i ett nötskal haha

• Fenixx

paradis>> ja men det lutar faktiskt mer åt det... har alltid sparat dem för något speciellt tillfälle så.

• paradisfågel

Då tycker jag absolut att ni ska göra så fenixx

Usch nu e de nog bäst o fortsätta med städningen innan man fastnar här som vanligt haha

• Fenixx

Har ni andra några planer på vart ni vill åka på bröllopsresa ännu?
    vi ska åka till skottland är det tänkt.

• paradisfågel

Vi har pratat om seychellerna.. Fast det är jättedyrt.. Men vi har resonerat som så att om det är någon gång man ska satsa på de så e de då..

• Fenixx

ja precis, är ju faktiskt så.

vi resonerar att skottland har jag alltid velat åka till och blir våran första egna grej då vi fick barn tidigt i vårat förhållande. och då känns det mer passande då det nog kan bli en "tråkig" resa för barn dit. bättre att ta med dem sen mot varmare länder till något roligt badhotell så.

Svar på tråden fler 2010?