• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • Humlan66

Fattar inte HUR vi ska få ihop det bara. Tex festen jag har nästan ingen fam å släkt att bjuda medans dom UMGÅS jäämt, varje j*kla helg och MÅNGA e dom.. och det är sånt jag undrar om jag kommer att orka i långa loppet-- suck

Å flyttar han til mig 60 mil ifrån hans fam ,. ja då dör han väl av utråkning och hemlängtan :-s , vet INTE hur jag ska göra

å detta är bara några av tankarna *S* vojne

• IMittEsse

Paradisfågel:
    Jag har tänkt gifta mig 2010 ja! Har så smått berättat det för min sambo också, så det ska nog gå bra tror jag Vågar inte riktigt börja planera, det handlar nog mest om att fantisera än så länge. Men det är himla skoj det med!

• paradisfågel

Humlan: Det är ingen fara, han flyttar ju för att han vill vara med DIG! Jag har flyttat 60 mil för att få bo med min m2b.. Nu är han visserligen inte jag, men jag tror att han kommer klara sig fint!

• paradisfågel

IMittEsse: Haha, sådär sa jag också först Nu planerar jag för fullt Det är hur mycket som helst eftersom det alltid dyker upp nya idéer och det finns ett så stort utbud!

• IMittEsse

paradisfågel: Ja, jäklar! Finns ju hur mycket som helst. Jag känner att jag måste ransonera och begränsa mitt BT-surfande, för jag har redan anat tendenser till att drömma om det...

• IMittEsse

Drömma som på nätterna alltså!

• paradisfågel

IMittEsse: Det är bara att vänja sig raring, välkommen till bröllopspaniken! haha, nej ja skojar bara. Men som min sambo brukar säga, man kan aldrig bestämma vad man ska drömma..

• IMittEsse

Hehe, han är något på spåren där, din sambo... Nej, det känns iaf jättespännande och skönt på många sätt att det är såpass lång tid kvar, vi har en del "problem" att ta itu med som ger mig lite ont i magen. "Problem" som VAR vi ska gifta oss framför allt. Usch, orkar inte ens tänka på det idag!

• Humlan66
    IMittEsse skrev 2008-04-02 20:36:09 följande:
    paradisfågel: Ja, jäklar! Finns ju hur mycket som helst. Jag känner att jag måste ransonera och begränsa mitt BT-surfande, för jag har redan anat tendenser till att drömma om det...
    HAHAHA många som gör det ;) BT snor en massa tid å jösses vad FORT den går
Svar på tråden fler 2010?