• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • paradisfågel

IMittEsse: Vi är nästan tillbaka på ruta ett.. Hade kollat på ställe (på nätet) som vi pratade om att vi skulle hyra.. Kollat på catering (också nätet) o kollat lite på mat.. jag är väldigt petig med maten, och nära familj som är allergiska mot vissa saker.. så maträtterna är väldigt viktiga för oss.. Men nu har han ändrat sig totalt.. Så får börja om o titta på andra ställen nu..

Humlan: Är det något mer som spökar för dig?

• IMittEsse

Humlan: Timmarna bara flyger framför datorn... Läskigt!

paradisfågel: Surt! För oss är det mer i vilket land vi ska gifta oss för att så många som möjligt av familj och vänner ska känna att de kan vara med. Min mamma skulle bli så ledsen om vi inte gifte oss "hemma" där min familj bor, men vi bor inte där och mina släktingar är ganska friska och krya till skillnad från min sambos, så de kan i alla fall resa... Jaja, får fundera lite till!

• Humlan66

Paradis

Jo det är lite frågor som surrar i huvet.Verkar lite som att när vi kommer ur det rosa molnet (efter 6 år )så börjar man märka saker. hur olika vi är osv,vi har en ålderskillnad men den märker man inte av så himla mkt då jag är så barnsligt lagd så vi möts på halva vägen *L*
    Men vi kan inte släppa taget nån av oss

• paradisfågel

IMittEsse: Här inne kan du älta o fundera så mycket du bara orkar

Humlan: Iställer för att koncentrera sig på det som gör er olika, koncentrera på vad det är ni gillar hos varandra! Vad har ni gemensamt? Vilka egenskaper hos honom var det du först föll för?

• Humlan66

hihi ja det är lätt , det är den snällaste omtänksammaste kille jag nånsin mött

• paradisfågel

Naaw, men finns de nånting speciellt?
    Jag tex älskar min sambos ögon när han ler, de är gröna och de glittrar så fint när han ler.

• paradisfågel

Vilka drag/egenskaper tycker ni är mest tilldragande med er m2b?

• FruHögstadius

Vi ska gifta oss, troligen i Vittinge ( 4 mil utan för uppsala).
    Men vi har som sakt inte planerat så mycket, mest färger, eftersom med erkännande från min blivande att det är jag som blanerar och han godkänner bara.. :), då finns det alltså massor av planer men inget som är klart..hehe

* Vi har bestämnt antalet som skall komma(63 stycken ,varav 15 barn)

sen var det stopp!

• FruHögstadius

vi ska ha brun bas, med inslag av orange,gult och rött (höstensfärger)
    är det ingen som kan se mitt galleri?
    måste jag klicka i någonsatns?

Svar på tråden fler 2010?