• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Anja 19 juli 2008

vilka smaker är godast tycker ni? jag beställde utav alla smakerna, lite fler utav chokladen.

Är det någon annan som beställer sina drycker från www.viktklubben.nu och isåfall, hur fungerar det där, måste jag prata regelbundet med konsulenten/coachen där eller kan jag efter att ha lämnat hälsointyg och pratat med henne imorgon, få lov att "sköta" mig själv så att säga?

Någon som vet...

Jag bara stövlar in här i tråden och ställer tusen frågor känns det som.

Hoppas att det är ok. Ni har kanske känt varandra länge nu, ser ju att det finns många trådar sedan innan Hoppas att jag oxå får plats på ett hörn

• Silva79

Det är billigare på www.nailsbodybeauty.se/cambridgekuren-c-231.html eftersom man inte behöver betala frakt där.

Jag gillar vanilj och choklad bäst. svampsoppan är gräsliga, banan är ok. Det är dom jag provat.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-05 00:14:46 följande:

Nu har jag beställt 21 måltider och ska imorgon kontakta konsulenten innan de skickar varorna. men fy f..n så dyrt! Nästan 600 kr för en veckas måltider!!!Läskigt nästan!
  • bäckliljan

Anja:
    Välkommen och lycka till på viktresan!
    Jag kör enbart choklad och mintchoklad, men så är jag ett riktigt chokladfreak också. Har inte provat något annat den här omgången. För 2 år sen provade jag banan, vanilj, jordgubb, svamp och kyckling. Men nej, de varma klarade jag inte av att få i mig alls och gillade inte de andra särskilt heller.

Visst håller med om att det är dyrt för bara lite pulver, men jag tänker på hur det varit om jag inte gått på kuren. Då hade jag köpt en massa godis, pizzza osv och sjunkit ännu längre ner i tycka-synd-om-mig-själv träsket. Men det är jag det.

Tror jag betalar 480:- för en låda à 21 portioner. Min konsulent har butik inne i stan (Göteborg) som jag bara går och handlar hos. Hon undrar alltid om jag vill väga mig men jag har inte gjort det, sen handlar jag och kanske passar på att fråga nåt innan jag går. That´s it!

Gillar inte dryga konsulenter som ska präcka på en en massa skit, här är det efter mina villkor. Precis som jag vill ha det.

• bäckliljan

Tackar Pentan!

Kolla in smiliesarna : - D 0

• bäckliljan

Nej nu funkar det inte igen. Nytt försök
    0

• bäckliljan

Ursäkta mina senaste inlägg, men är det inte meningen att jag ska se smiliesarna i min text innan jag skickat iväg inlägget????

Risken är ju nu att det kan bli helfel. Hoppas att jag inte stöter mig någon bara, ber om ursäkt i förväg i så fall.
    Måste träna

:-O :-P

• Nikajo

Gått ner tio kilo nu!!! Såååå glad! Skall hålla ren kur till fredag, sen är jag i mål! Skall köra lite påsar för att byta ut nåt mål då och då, men nu är det träning på min nya crosstrainer som gäller!

• Donia

Nikajo: Gud vad härligt, måste vara en underbar känsla!Grattis!
    Hur lång tid tog det för dig att gå ner 10 kg? Körde du ren kur hela tiden?

Tacksam för svar=)

• Anja 19 juli 2008

Bäckliljan

tack för info

Har pratat m konsulenten nu och mina varor skickas idag

Läääängtar!!!

Ikväll ska jag köra styrka och kondition och på lördag ska jag gå på body-pump...

Åååhh nu jä..lar ska kilona bort!!!

• Anja 19 juli 2008

Nikajo

Åååhhhhh så fantastiskt! Så underbart... längtar tills jag är där!

Hur lång tid har det tagit? Hade du provat andra dieter innan?

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9