080426 skrev 2008-01-17 15:14:02 följande:
Hej hejInne på dag 4 och jag börjar redan tröttna på att bara dricka. Känns som om jag bara vill gå runt och tugga på saker *skrattar* Hur har ni andra klarat så länge? Funderar på att ge mig själv en belöning efter varje vecka jag klarat med ren kur.
[/citat]
Tja hur fasen klarar vi det?? Ren vilja antar jag. Som jag har skrivit tidigare i tråden så har jag tagit en skiva ost och en stekt äggvita vid något tillfälle för att orka med att fortsätta..Som du kan läsa så funderar flera av oss på att lägga till ett mål eftersom det är ganska påfrestande att bara dricka..
Har du provat att mixa påsen med is och liiiite vatten i mixern? Det blir som glass i konsistensen och äts sen med sked..Det smakar lite roligare än att shakea..Har även läst att man kan mixa chokladen med bara en gnutta vatten så blir det som chokladpudding..Inget jag har vågat prova på ännu iofersig.

Nikajo skrev 2008-01-17 14:39:55 följande:
[citat]
Då har vi hållt på exakt lika länge du och jag! Jo på födelsedagen kan du ju lyxa till det iallafall. Det enda med att ta lite snedsteg jag är rädd för, är att jag missar lite i viktminskningen. Vill ju ner så mycket som möjligt på mina tre veckor!
Ja jag tänker nog lyxa liiite på födelsedagen iallafall..Har bestämt att det inte blir nåt fikabröd för gästerna, bara tårta..Tänker inte utsätta mig för att baka en massa..
Varför kör du bara 3 veckor? Det har su säkert skrivit förut men jag är glömsk.

Nej jag vill heller inte missa nåt minus på vågen, men om jag orkar längre och går ner nästan lika mycket genom att äta nåt så får det vara så