• Pumpkin

Södertäljebrudar del 2

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden

Let the show begin!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11
    Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.html

• Svar på tråden Södertäljebrudar del 2
  • pratglad

Hej Pumpkin!

Jo, Nicklas blivande fru jag menar Roffes konditori och floristen jämte. Den heter Görans blommor.
    Ligger strax innan konsum i Mariekäll, de ligger på Erikshällsgatan.
    Kul att ni bor i grannhuset till festen, då kan ni ju kika förbi.

Hur går det annars med era planeringar, jag pysslar med inbjudningarna för fullt, det tar mer tid än jag trodde.

Må gott!
    Kram
    Pratglad

• pratglad

Förresten är det någon som känner någon som spelar fiol och kan göra det för en billig slant, äran att få spela typ.
    Kram
    Pratglad

• Vinterbruden 08
    pratglad skrev 2008-02-14 21:28:41 följande:
    Förresten är det någon som känner någon som spelar fiol och kan göra det för en billig slant, äran att få spela typ. KramPratglad
    Vet du vad pratglad.. Mitt bästa tips är att ta kontakt med gml telgegymnasiet - musiklinjen.. Där kan du hitta otroligt duktiga musiker som spelar för nästan inga pengar alls..

Jag kommer också ha serveringspersonal från returanglinjen
  • pratglad

Hej Vinterbruden!

Tack för ditt svar! Jag ska ta kontakt med dem.

Kram
    Pratglad

• Bluebride

det gav mig en ide om jag behöver folk, vi har en resturanglinje i mitt gamla gymnasium också, min kompis gick den. Men jag har inte hittat någon passande lokal

• Pumpkin

Äntligen har jag kommit fram till hur min ring ska se ut! Yeeey

• Vinterbruden 08

Jag också Hittade min drömring påp bröllopsmässan idag

• Pumpkin

Härligt!

Vi var ut och provade vigselringar åt mig idag och då hittade jag den - trots kass personal

• Vinterbruden 08

Hurdan blir den då?? Min blir 6mm lite rundad och tre nedsänkta diamanter.. Fiiiin.. Trodde inte att jag skulle kunna ha diamanter i min vigselring eftersom det är så mkt i förlovningsringen men det här passade perfekt!!

Svar på tråden Södertäljebrudar del 2