• Pumpkin

Södertäljebrudar del 2

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden

Let the show begin!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11
    Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.html

• Svar på tråden Södertäljebrudar del 2
  • Pumpkin

Ja, det är verkligen viktigt att man hinner njuta, annars har ju allt varit i onödan liksom...

• niklasbivandefru

Har någon av er varit i kontakt med nån florist?
    jag har lite prisuppgifter hos en florist i trosa som visst ska vara bra..., vet ni nån annan?

• Vinterbruden 08

Det finns väl ganska många bra florister i södertälje?? Den inne i kringlandhuset ska väl vara bra har jag för mig i alla fall..

• ingeberg

hej på er...ingen av er som vet vart man kan få tag i nån som kör häst å vagn vid taxinge
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-12-13 17:51:20 följande:

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden Let the show begin!TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.htm...
  • Bluebride

som jag skrev i gästboken. taxinge droskeri

ingeberg skrev 2008-02-12 15:58:42 följande:
    hej på er...ingen av er som vet vart man kan få tag i nån som kör häst å vagn vid taxingePumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-12-13 17:51:20 följande:
  • ingeberg

jag vill bara åka från taxinge kyrka till taxinge slott...för vi fotas efter vigseln så då vill jag bara åka den lilla biten inte åka runt i 1 timme....

Bluebride skrev 2008-02-12 16:01:00 följande:
    som jag skrev i gästboken. taxinge droskeri
  • niklasbivandefru

taxinge droskeri e nog de ja oxå kan komma på

• pratglad

Hejsan! Kul att vi är så många Tälje brudar!

pumpkin- vi har festen i Henriksbergs bostadsrättsförening. , vi kör en budget variant så gott det går.

Skulle vara jättekul med en fika och prata bröllop lite grann.

Angående tips på blomsteraffär är en av den bästa den i Mariekäll, den är dessutom lite billigare för att den inte ligger i centrum. Likaså kan jag rekomendera konditoriet som ligger där.
    Är infödd Södertäljebo.
    kramar
    Pratglad

• Pumpkin
    pratglad: Åh, så ni ska ha festen i grannhuset då (bor i Pettersbergs BRförening )

Vart ligger bageriet och floristen i Mariekäll?
  • niklasbivandefru

Kan tänka mig att pratglad medar Roffes kondis och floristen som ligger nästan brevid (Erikhällsgatan)

Svar på tråden Södertäljebrudar del 2