• Pumpkin

Södertäljebrudar del 2

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden

Let the show begin!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11
    Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.html

• Svar på tråden Södertäljebrudar del 2
  • niklasbivandefru

den 16 passar för mig

• Pumpkin

Jag gör en fikalista!

Fikaträff 16/3 kl. 13.00 (?) på ?
    Pumpkin
    Vinterbruden
    niklasbivandefru

• jeeksa080823

Tyvärr kan inte jag den 16:e. Vi ska på schlagerfest den 15:e utan barn så jag kan inte lova att jag har vaknat och mår helt ok till kl 13...
    Men jag hänger gärna med nån annan gång.

• Pumpkin

Haha, men jeeksa då!

För min del kan vi ses på en vardag också om det passar bättre

• Vinterbruden 08

Lillebrors, tratten eller st ranghilds??

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-29 08:59:54 följande:

Jag gör en fikalista! Fikaträff 16/3 kl. 13.00 (?) på ?PumpkinVinterbrudenniklasbivandefru
  • jeeksa080823

Nu har jag provat klänningar igen, men hittade ingen som jag verkligen älskade. Troligtvis är det för att den jag hittade förra gången spökar i min hjärna samt att jag inte gillade det här stället.
    Nån som har nåt tips på bra bröllopsbutiker i Stockholm?

• Pumpkin
    jeeksa: Vad är det du har hittat förut?
    Hmm, i Sthlm finns ju massor. Jag köpte min på Lilly Brud & Fest, tyckte de var toppen. Sen finns Sannas Fest & Bröllop, Stockholm Brud & Fest, Drottninggatan Brud & Fest och massa fler. Kolla företagsregistret här på BT

Vinterbruden: Känner inte till något annat än Tidermans så jag vet inte

Idag har vi provat och bokat kläder åt M2B! Han kommer att vara SÅ stilig på vår dag
  • Vinterbruden 08

Lillebrors ligger på torget.. St.ranghilds ligger på ena sidan av kyrkan och tratten på andra Super mysiga ställen med gooood fika.. Tidermans hmmm nja fukar men finns ju trevligare ställen ??

Svar på tråden Södertäljebrudar del 2