• Pumpkin

Södertäljebrudar del 2

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden

Let the show begin!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11
    Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.html

• Svar på tråden Södertäljebrudar del 2
  • Vinterbruden 08

Ojj det var väldigt fint!! SJälv har jag en väldigt speciel ring med fem diamanter på varje sida och sju st i mitten i en krans.. Ska se om jag kan hitta en bild på nätet för svårt att dse i mitt galleri.. Så som sagt trodde jag att det skulle bli väldigt svårt att hitta en ring som passade som inte var helt slät men idag så fann jag den

• Pumpkin

Det som syns ser väldigt fint ut i alla fall

• flisilusen

Tips på en bra florit är Wda blomman som ligger vid Willys. Där ska jag beställa min bukett.

• flisilusen

Sriver som en kratta gör man...
    Ska vara weda blomman.

Nån som vet hur lågt det är mellan taxin´ge kyrka och nykvarns herrgård? skulle så gärna vilja åka häst och vagn imellan kyrkan och lokalen.

• jeeksa080823

Hej!
    Längesen jag var här..ska bättra mig, har blivit så många nya här i tråden. Välkomna!
    Rekommenderar blomsteraffären i Rosenlund och blomsterfröken. Båda är jättebra på vanliga buketter iallafall. Jag kommer troligtvis beställa från nån av dem.

• niklasbivandefru

nu blev jag glad :)!!!!!!
    Har nu bokat frisör till vårt bröllop!!

• Pumpkin
    jeeksa: Var ligger Blomsterfröken?

niklasbivandefru: Vilken frisör?
  • niklasbivandefru

Blomsterfröken ligger i Södra, typ mittemot stationen (mycket trevig personal)

Det blev en tjej som jobbar i grusåsen som visst ska va helt grym på uppsättningar!!

• Pumpkin

Vad dum jag är, jag har ju mailat med Blomsterfröken

Dock tycker jag att de har lite knepiga öppettider - bara till 17.00 på vardagar och stängt på helger. Jag som jobbar till 16.45 har ju inte så stor möjlighet att hinna dit innan stängning.

• niklasbivandefru

kan du inte flexa eller typ att du ska till "läkaren" eller så.... I krig o kärlek är ju allt tillåtet..;)

Svar på tråden Södertäljebrudar del 2