• Pumpkin

Södertäljebrudar del 2

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden

Let the show begin!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11
    Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.html

• Svar på tråden Södertäljebrudar del 2
  • Vinterbruden 08

Ja samma skrot och korn alla i rest. branchen känner inte igen han från bilden men kanske om jag skulle se han... Hur går det med all planering då? Själv så tycker jag att det är ganska svårt att fixa allt härifrån men nu när vi kommer hem till påsken så ska jag gå och prata med fotografen och kolla om jag hittar någon som kan sminka mig.. Har en väninna som är frisör som fixar håret, en annan som ordnar naglarna så då är det bara sminket kvar.. Några tips tjejer??

Hur blev det med den fikan nu då allihop?? Ska vi ta på söndagen eller en dag under påskveckan??

• Pumpkin

MakeUpStore kanske kan vara något för sminket? Jag är definitivt med på fikat! Spelar väl egentligen ingen roll om vi tar det på söndagen eller en vardag, men ska vi ta det på en vardag så passar tisdagen innan påsk absolut bäst.

• niklasbivandefru

ja e oxå helt me på fika, spelar ingen roll vilken dag för mig.

• Bluebride

jag får se, jag ska på intervju imorrn

• Vinterbruden 08

hmmm ska vi säga tisdag 18.e kl 13.00 möts på torget och så kan vi gå tillsammans till ett cafe, där det finns plats...

Pumpkin borde man nästan ta på en caferunda så hon får sett dom andra cafeerna som finns i stan

• jeeksa080823

En tanke bara gällande sminkning, make up store här i stan är kända för att inte vara så överdrivet bra.

• jeeksa080823

Kanske body shop är bättre.

• Vinterbruden 08

Ja det var det jag hade för mig.. Har tagit kontakt med en killkompis som jobbar som make up artist så kanske han kan fixa mig Hoppas det!!

• Vinterbruden 08

SMinkar dom på bodyshop??

• niklasbivandefru

jo de kan dom säkert göra.... men de sminket är ingen höjdare.... kolla där dom har i.d,

Svar på tråden Södertäljebrudar del 2