• Pumpkin

Södertäljebrudar del 2

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden

Let the show begin!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11
    Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.html

• Svar på tråden Södertäljebrudar del 2
  • niklasbivandefru

Mycket :) men lite kanske vi betalar själva.. M2b vill betala sina kläder o min ring..

• flisilusen

Hej Hej!!!
    Nu har jag hittat hit igen. Är det nån mer än jag som har problem med denna sida? Den fuknar oftast inte för mig.
    Aja nu är jag i alla fall riktigt glad.. Köpte min klänning förra helgen och är så nöjd..

• Bluebride

jo, BT har krånglat rejält på sistonde.

• Bluebride

hej tjejer. efter ha börjat tänka ordentligt idag, tror jag att jag ska flytta hela bröllopet hem istället, till kungsängen. där jag har fler kontakter.

• Pumpkin

Norr om Stockholm menar du? Det låter väl som en bra plan

• Bluebride

Japp, det menar jag. Jag känner till sakerna där mycket bättre och det blir nog enklare för mig också, även pappa kan ju hjälpa till, även om jag inte tror han har sån stor lust, men han har ju en hel del kontakter som kanske kan hjälpa till med något. blir lite värre för sambos familj som får åka 12 mil extra

• niklasbivandefru

De har dom nog inget emot att göra :)

• flisilusen

Är det nån som har en bra sida där man kan få tips på hur man gör sina egna inbjudningar. Vet ungefär hur dom ska se ut med skulle behöva kolla lite mera..

Svar på tråden Södertäljebrudar del 2