• Pumpkin

Södertäljebrudar del 2

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden

Let the show begin!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11
    Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.html

• Svar på tråden Södertäljebrudar del 2
  • Pumpkin

Ja, vi får försöka dra ihop något Jag känner ju typ ingen här i Södertälje än...

• Bluebride

inte jag heller.

Vad ska ni har för bröllopsmarch, jag har funderat på dina ögon, men tror inte killen vill det, sen vet jag inte om kyrkan accepterar det

• Vinterbruden 08

Har dom sugerpaste på konditorierna i tälje då?

Har du smakat på det någon gång.. Ser otroligt fint ut men vet ju inte hur det smakar..

• Pumpkin
    Vinterbruden: Har ingen aning om de har det här, måste nog fråga Har smakat det och tycker det är SÅ mycket godare än marsipan, men så tycker jag också att det mesta är godare än marsipan

Bluebride: Har ingen aning faktiskt, men funderar på Moras bröllopsmarsch...
  • Vinterbruden 08

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-12 11:28:54 följande:
    [citat]
    Vinterbruden: Har ingen aning om de har det här, måste nog fråga Har smakat det och tycker det är SÅ mycket godare än marsipan, men så tycker jag också att det mesta är godare än marsipan

Hihi då får jag väl gå och leta rätt på lite sugarpaste och smaka på.. Många här på BT som pratar väldigt gott om det..

• Pumpkin

Jag har ett paket sugarpaste hemma som jag ska testa att baka med. Hade först tänkt baka bröllopstårtan själv, men jag tror jag skippar det 

• Vinterbruden 08

Jag har för höga krav på mig själv occh vet att jag aldrig hade blivit 100 % nöjd om jag hade gjort min kaka själv.. MEN jag gör födelsedagstårtor när vi har födelsedagar här hemma I helgen så fyller dottra 2 år och då ska jag göra en tårta med shokladpudding, maräng och mossad banan.. Mums

• Pumpkin

Jag har aldrig varit någon tårtmakerska och ändå tänkte jag göra det själv - "det kan ju inte vara så svårt" Men som sagt, jag vill ha en riktigt lyxig tårta på vår bröllopsdag, så jag lämnar nog bort det

• Vinterbruden 08

hahahaa jag håller med!! Men jag kan ju skryta med att tårtorna smakar gott även om dom inte ser ut som lyxkakor.. Men på bröllopet så ska jag pröva att ta det lugnt.. Hade ju tänkt att laga maten själv också men nu har vi bestämmt oss att vi lämnar bort så mkt som möjligt så kan vi bara njuta

Svar på tråden Södertäljebrudar del 2