• Pumpkin

Södertäljebrudar del 2

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden

Let the show begin!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11
    Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.html

• Svar på tråden Södertäljebrudar del 2
  • Pumpkin

Ja jag går gärna till något annat än Tidermans, så roligt är det inte

Men nu vet jag vart alla caféer ligger i alla fall Lillebrors brukar jag tycka ser trevligt ut

• jeeksa080823

Pumpkin: Jag provade lilly 3004 förut och den gillade jag jättemycket. Men jag vet ändå inte, lite osäker.

• jeeksa080823

Vinterbruden: Jag har ju inte riktigt hängt med här men är du från Södertälje eller? Bor du här?

• Vinterbruden 08

hahah.. Född och uppvuxen men har flyttat till Oslo för kärlekens skull

• Vinterbruden 08

Den prövade jag i torsdags Jättefin!!

jeeksa080823 skrev 2008-03-01 20:54:03 följande:
    Pumpkin: Jag provade lilly 3004 förut och den gillade jag jättemycket. Men jag vet ändå inte, lite osäker.
  • jeeksa080823

Vinterbruden: Visst är den fin!!! Har du bestämt vilken klänning du ska ha?

• Vinterbruden 08

Jag vet inte helt ännu, har ju en stund på mig men det känns som jag vill kombinera två klänningar, den som jag har i galleriet fast som axelbandslös och att beltet sätts fasst på ett annat sett så det ser ut som drapering i midjan och så ska alla detaljer vara i silver och beltet...Gick det att förstå något av det jag skrev?? :-S Så det blir nog att beställa klänning från kina för min del.. Är ju lite feg så jag har redan beställt klänningen till min dotter och så får jag se på den och bestämma mig efter det..

Är du uppvuxen i södertälje? Det är något bekant med dig men jag kan inte helt plassera i från var..

• jeeksa080823

Jag förstår vad du menade med klänningen (kollade i ditt galleri.. )

Jag är uppvuxen i Södertälje, är från brunnsäng. Vilken årgång är du?

• Vinterbruden 08

Uppvuxen i saltskog årgång 80.. Jobbade iof på avenyn i baren förut och dom flesta har ju hängt där någon gång på den gamla goda tidem

• jeeksa080823

vinterbruden: Jaha då förstår jag Hängde rätt mycket på avenyn ett tag förut när jag var runt 18-20 så det är kanske därifrån. Vi är ju praktiskt taget jämngamla så vi kanske har setts på nån fest eller så (jag är 79:a).
    Men om du har jobbat i bar så känner du säkert igen min m2b, även om han inte har jobbat på avenyn så brukar ju barfolk känna igen varandra.

Svar på tråden Södertäljebrudar del 2