ot julklapp till mannen
Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!
Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!
Liinda_e
Min m2b är nog som din...
Vad köper du till din man då? Jag vill ju också ha tips!!
*fniss* ja det gäller väl att man känner sin partner. Min hade nog tyckt det var döjobbigt om han fick ett pussel eller kalender. Tur det finns olika människor
oh gud jag vet inte ännu...dom första nykära åren köpte jag sånna böcker det stått om här kärleksgåvor osv....
men nu...asså jag vet ju att han inte vill ha sånt lr alltså klart han blir GLAD men inte lika glad som för en gps...nån teknisk leksak vilken som hellst hellst dyr ja då blir han nog ännu gladare.
på riktigt.
gps kanske...hmmmm
data spel.
fotbollsresa
japanska lektioner ...näää ingen bra julklapp även om han vill ha det.....
bas
ps3 ....
suck jag vet tydligen inte heller....
en bil...lr näää nu vet jag en båge
nån som har 250 000 kr tsom jag kan få?
Det är verkligen svårt det här...
Har verkligen idétorka!!
ja skojar du om han inte älskar mej innan så....
äh man vill ju ge nåbn så himla bra present ....han är grym på presenter vilket gör pressen ännu värre.
hans fel alltså!
Jag funderar på ett objektiv till hans kamera.. Vi har sagt att vi inte ska köpa ngt eftersom vi sparar till bröllopet.. o jag har sagt NEJ till fler grejer till den där jäkla kameran. Därför skulle han bli skitglad om jag hade köpt ett objektiv!
Vi har också sagt att vi inte ska... Vet dock att han sen kommer smygandes med nån jättebra julklapp (& morgongåva.)
Jag vill ju också ha något bra att komma med!!
Gahh!! Svårt, svårt, svårt!!
Till födelsedag köpte jag ett radiostyrt flygplan till min m2b. Han hade tjatat så länge på att få ett nytt plan. Iof han hade ju redan radiosändaren + massa annat tillbehör så det enda som behövdes var en ny plankaross. I år önskar han sig antingen en riktig halskedja, eller en radiostyrd metanol/etanol/bensin bil. Men han ska tyvärr inte få något av det, då jag beställt hem ett halsband med ett foto på vår dotter ingraverat på som jag är ganska säker på att han kommer att gilla (hoppas det iaf) Vidare så önskar han sig en bilstereo å sånna grejjer.