• Ankan80

ot julklapp till mannen

Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
    Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!

• Svar på tråden ot julklapp till mannen
  • 20071231

Min m2b önskar sig aldrig nåt!! (Vilket gör det hela ännu svårare!!)
    Han använder inga smycken (förutom ringen ) & han gillar inte direkt sådanna "gulliga" grejer...

• Liinda_e
    20071231 skrev 2007-12-12 17:03:39 följande:
    Min m2b önskar sig aldrig nåt!! (Vilket gör det hela ännu svårare!!) Han använder inga smycken (förutom ringen ) & han gillar inte direkt sådanna "gulliga" grejer...
    aaarghhhh! visst är det sketa jobbigt!
    man har ju ingen aning när dom lixom aldrig önskar sej nått.
  • 20071231

Nej, det är verkligen hopplöst...

Han gillar ju whiskey, men hur kul är det att "bara" få en flaska från systemet...

• 20071231

"Bara" lät ju fel...
    Jag menar att det vore ju roligare om det var något speciellt över whiskeyn...

• Sosofofia

Hmmm, jag har tänkt mycket på julklapp till min blivande och skrev tidigare att han skulle få en tavla av mig men......

Jag ska för första gången sedan vi träffades ge honom PRECIS det han önskar sig, d.v.s INGENTING.

• Fröken Chockrosa

Min är också helt hopplös när det gäller alla typer av presenter, han har allt känns det som och det han inte har som är överkomligt införskaffar han själv ju!

Förra året köpte jag ett fint duntäcke i början av december, jättebra tyckte jag med mina påslakan till för han har sagt att han ville ha ett men när jag kom hem till julledigheten så var det visst någon som redan köpt ett nytt täcke, hur grinig blir man inte då?

I år ska vi inte köpa så mycket julklappar eftersom vi lagt en del på våra ringar men några stycken har jag allt hittat. Bland annat en liten skärmaskin att skiva salami, låter kanske trist men jag vet att han har önskat sig det!

• Liinda_e
    Sosofofia skrev 2007-12-12 17:21:23 följande:
    Hmmm, jag har tänkt mycket på julklapp till min blivande och skrev tidigare att han skulle få en tavla av mig men......Jag ska för första gången sedan vi träffades ge honom PRECIS det han önskar sig, d.v.s INGENTING.
    modigt!!!!!
    själv skulle jag kapa vissa känsliga delar okm min man gjorde så mot mej...
  • Sosofofia

Modigt?? Det tycker jag väl inte att det är...
    Jag är inte så mycket för att gissa mig till saker och ting och har kommit fram till att säger han att han inte vill ha något så får jag väl tro på honom!

Liinda_e skrev 2007-12-12 17:35:33 följande:
    modigt!!!!!själv skulle jag kapa vissa känsliga delar okm min man gjorde så mot mej...
  • MuffinsTönt

Haha! Min sa att han inte vet när jag frågade va ha nönskade sig. Då sa jag: Säger du inget,får du inget!

Hans min var Obetalbar!

• Fröken Chockrosa
    MuffinsTönt skrev 2007-12-12 18:31:12 följande:
    Haha! Min sa att han inte vet när jag frågade va ha nönskade sig. Då sa jag: Säger du inget,får du inget! Hans min var Obetalbar!
    Bra sagt! Det ska jag köra med nästa gång... ;)
Svar på tråden ot julklapp till mannen