• Ankan80

ot julklapp till mannen

Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
    Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!

• Svar på tråden ot julklapp till mannen
  • milla1982

Vi har avskaffat julklappar i min familj och även då till varandra... Syskonbarnen får förstås paket :) (vi själva har inga egna barn ännu...)

Det räcker att vi båda fyller år en gång per år :)

Skönt att slippa trängas med alla andra i stan så här års, håller mig så långt bort jag kan från julstressen, julafton blir en mysig kväll med familjen, spelar lite spel, käkar massa mat, umgås.... *mysigt*

• milla1982

Vi har avskaffat julklappar i min familj och även då till varandra... Syskonbarnen får förstås paket :) (vi själva har inga egna barn ännu...)

Det räcker att vi båda fyller år en gång per år :)

Skönt att slippa trängas med alla andra i stan så här års, håller mig så långt bort jag kan från julstressen, julafton blir en mysig kväll med familjen, spelar lite spel, käkar massa mat, umgås.... *mysigt*

• Rainred73

tofflor, koppar från fuji.se med bild på oss!
    Hoppas han inte kolla här ;)

• Jonna83

Jag köpte biljetter till Kent idag som julklapp. Han måste ju naturligtvis gå med mig men jag tror det är ok ;)

• Anna19juli-08

Bra idé!!!! När är spelningen?

• lillamaa

funderar på att kanske köpa nå ölglas till honom... han har prata om de rätt länge, att vi borde köpa hem de.

• Samos07

Min sambo älskar Sagan om ringen filmerna och tjatade för två år sen ganska mycket om svärd. Så då köpte jag ett svärd till honom i julklapp. Det svåraste med det var att han är så kräsen i sin smak och jag kunde ju inte säkert veta att han skulle tycka om svärdet jag valde. Men han satt med svärdet i knäet och klappade på det dagen efter *S* så han blev nog ganska glad trots allt
    Så Ankan80: om din kille har någon film han tycker väldigt mycket om skulle det kunna vara en idé med ngn form av replika därifrån eller en slags samlarutgåva av den filmen.
    I år har jag satt ihop ett album med bara bilder på honom och mig genom åren. Det är ngt som jag hoppas blir mer och mer uppskattat allt eftersom åren går. Fina minnen för oss.

Hoppas jag kunnat bidra med ngn ny idé

• lillamaa

å, sagan om ringen filmerna! vad bra att ni nämnde dem, sambon ÄLSKAR dem och vill ha dem på dvd. måntro om de finns nå ställe härikring som säljer dem. hm... skulle helst slippa beställa...

• Ankan80

Bra tips Samos07! Lite roligt att han klappade svärdet. Då har man lyckats!!

• Kallt kaffe

Åhlens har sagan om ringenfilmerna, men varför inte beställa? Sjukt mycket billigare än att köpa de i butik och det går superfort, beställer man innan 16.00 så har man de oftast dagen efter.

Svar på tråden ot julklapp till mannen