• Ankan80

ot julklapp till mannen

Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
    Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!

• Svar på tråden ot julklapp till mannen
  • lillamaa

jag tycker de är så svårt att köpa tv-spel. för mitt i allt så har han redan spelat de. eller så är det tråkigt. vill han ha ett så brukar han för det mesta köpa de själv.

• miss u

lillamaa: Vi ska också förlova oss, den 14de. Gemensamt beslut så ringarna får nog vara del av våra julklappar även om vi redan betalat för dom.

Kläder är ju bra, för då kan man reglera kostnaden. Han behöver mössa och vantar, men det är ju så svårt att köpa utan honom. Slips är jag tveksam till att han kommer att uppskatta, så nåt annat får det bli.

Mina föräldrar brukar jämt ge varandra tofflor i julklapp. Dom använder sina rätt flitigt så dom hinner bli slitna under ett år!

• Kallt kaffe

Cd-skivor, årskort på gym om han gillar att träna, nån behandlig som massage eller nåt sånt, heldag på spa. Något intresse kanske som man kan köpa nåt inom?

• miss u

Om intresset är att kolla på fotboll, dricka öl och äta chips då? Funderar iofs på att beställa hem canal plus så att han slipper åka iväg eller sitta på krogen för att titta.

• Kallt kaffe

Biljett till en fotbollsmatch med favoritlaget så klart, eller ha den "innestående" till sommaren och gå på en av Sveriges matcher. Sport och musik är bäst live med massor med människor med samma intresse. Konsertbiljett kan man också ge.

• miss u

Det är ju fotbolls-EM i Österrike/Schwiez i sommar om jag inte missminner mig. Kan ju alltid kika vad såna biljetter kostar. Håller helt med om att biljetter till olika evenemang är en bra present. Sånt är mycket bättre live. Fick musikalbiljetter av svärföräldrarna förra året. Kanonbra!

• Kallt kaffe

Ja det är kanoners, dessutom slipper man ha nåt som står och samlar damm någonstans i ett hörn.

Till tekniktöntar som jag själv rekomenderas varm Boses högtalare med ipod-dock. Fett grymt ljud och nu har de sänkt priset på den. Liten och snygg är den också. Vill ha, vill ha

• Ankan80

Bra tips med biljetter.
    Ett krux är att min m2b inte är sportintresserad :-P.
    Som sagt har jag ett litet dilemma.

• Ankan80

OCh gällande musik är det bara trance som gäller. Inte så många konserter med det.

• matteve

Jag har tidigare gett fina märkesskjortor, eftersom han ofta går i sånt. I fjol slog jag på stort - då fick han, helt oväntat, en resa med mig till Kiruna och bo i en vacker svit på Ishotellet i Jukkasjärvi. Sedan åkte vi hundspann i vildmarken och åt gott i ett par dagar. Sista natten bodde vi i svit på Scandic och hyde film och käkade pizza. Ett sååååå fint minne. Jag kan ju tillägga att jag jobbade som en gris för att spara ihop pengarna! Men det funkade Han är amerikan, och hade tidigare bara varit i Sthlm, Uppsala och på Öland, så det var kul att visa honom en annan sida av Sverige. Han säger fortfarande att dessa dagar var som en dröm.

MEN, i år sparar jag för fullt till bröllopet, så vi har sagt att vi ska vara jätte försiktiga med presenter. Egentligen är vi bara glada att vi får vara tillsammans för en gångs skull. Det blir första gången vi firar jul och nyår ihop! Men man vill ju ändå ge något till den man älskar.

Han ska få en underbar parfym "Hanae Mori", och eventuellt ett par skinnhandskar. Han behöver nya!

Svar på tråden ot julklapp till mannen