ot julklapp till mannen
Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!
Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!
Ska det va brölloprelaterat?
Nej, vanlig julklapp.
Beroende på prisklass....???
Intressen?
GPS är väl årets julklapp. Om han gillar prylar.
Min ska få kläder för det va det han önskade sig i år.
Prisklass kvittar, bara det är något bra!
Han sa uttryckligen att han inte ville ha kläder i år .
Jag har köpt en speciell parfym till vår bröllopsdag som kommer lukta otroligt på honom Sen ska han få ett par riktigt fina underkläder att ha under kostymen på dagen D. Något i den vägen kanske?
Jag har beställt ett halsband i silver med texten "älskad" på. Sen skall han få kläder också.
Min ska få en morgonrock, för d har han inte. Sen funderar jag på att ge han ett tv spel då han är tokig i d. men vet inte riktigt. Kläder har han hur mycket som helst....
Jag köpte en klocka till gubben förra året. Vi hade kostnadstak på 500:- och det gick bra att hitta schyssta klockor för det priset. Den var riktigt uppskattad.
I år funderar jag däremot för att falla för kläd-monstret Skulle ju vara kul att hitta på nåt annat...
min sambo fick också en klocka förra året, men den kostade 2000 och det har jag inte råd med i år!
vi ska nämligen förlova oss på fredag, men de vet han inte om. tror de får bli som en del av julkappen så köper jag abra nå litet till de. men vad?
kanske en slips? han har ingen.... skulle han nog bli stilig i på julafton.
vill gärna köpa någonting han BEHÖVER
Kläder är så himla bra att köpa, men fick inte det i år .
Parfym är bra. Tänkte vänta till hans födelsedag.
Klocka kanske till morgongåva i stället.
TV-spel - han vill ha Playtation 3, men går inte riktigt att lösa än. kostar för mycket. Annars brukar han få tv-spel, så det är också ett bra tips.