• Ankan80

ot julklapp till mannen

Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
    Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!

• Svar på tråden ot julklapp till mannen
  • lillamaa

kallt kaffe: sant, men isf måst ejag nog se till att de kommer hem till mamma eller nå... så han inte hinner se dem :). tips på nå bra sida?

• Kallt kaffe

Annars kan man ofta lämna meddelande till sidan att de skickar i anonym, eller vad man ska kalla det, kartong så man inte kan lista ut avsändaren. Men jag har för mig att de flesta sickar till postens utlämningsställe så får man hämta där och då kan man få sms om leveransen.

www.cdon.se har mycket och är inte så dyra, fraktfritt över 600 kr eller nåt sånt, snabba oftast men har de inte grejerna hemma rekomenderar jag de inte för då tar det tid!
    www.discshop.se ungefär samma som ovan, har aldrig beställt från så jag vet inte hur de är med leveranser
    www.ginza.se var länge sen jag beställde här ifrån men var grymma förrut
    mega, eller om det är megastore, har mycket annorlunda i musikväg iaf som inte finns på andra ställen men ofta lite dyrare

• Jonna83

Anna19juli-08:

Spelningen är den 21 mars i örebro. Min brorsas fru köpte oxå biljetter i julklapp till min bror så då går vi alla fyra! Extra roligt, kan det bli en hel kväll med mat innan ;)

• PennyJenny

Min har önskat sig en bok om lego. *garvar* Den heter något i stil med Forbidden Lego - the modells your parents dident want yo to build. Och den ska han oxå få, verkar onekligen lite kul.

Ett år gjorde jag ett fan-kitt (han är aikare) och gick lös på derbyshoppen och köpte halsduk, cd-skiva med kändisar som sjöng klacken låtar (den fick han dock bara spela när jag inte var hemma för den är gräslig ) en bok om fotbollsfans och presentkort på biljetter till match. Nu var han ju iofs inte sportintresserad, men du kanske kan göra något annat kitt?

Gillar han whiskey, öl eller vin? Det finns ju provningar att ge bort. Gillar han att köra radiostyrda bilar? I sthlm finns det banan för det, ge honom presentkort på något sådant.

miss u>>>Din idé om canal plus var ju riktigt bra! Synd bara att vi har satt en lägre gräns för presenter i år. Men den ska jag komma ihåg.

• fru Trul

Eftersom vi alltid är på resande fot å träffar nya människor så ska jag trycka upp visitkort med vårat nya gemensamma nanm å ett foto på oss på.

• september22

Jag tänkte ge två kattungar till min man. Blev så nöjd när jag kom på det(han har tjatat i flera år om en kattunge) men nu har jag insett att det är ju inte riktigt säsong för kattungar nu så jag plöjer blocket typ en gång i halvtimmen. Nån som har tips på kattungar i stockholm som blir tolv veckor v.51?

Annars kan jag tipsa om en ny i ipod, beställer man från hemsidan kan man gravera nått gulligt på baksidan utan extra kostnad.

• Äntligen är det min tur

Kolla detta...
    www.blocket.se/vi/14415351.htm

september22 skrev 2007-12-03 19:09:36 följande:
    Jag tänkte ge två kattungar till min man. Blev så nöjd när jag kom på det(han har tjatat i flera år om en kattunge) men nu har jag insett att det är ju inte riktigt säsong för kattungar nu så jag plöjer blocket typ en gång i halvtimmen. Nån som har tips på kattungar i stockholm som blir tolv veckor v.51? Annars kan jag tipsa om en ny i ipod, beställer man från hemsidan kan man gravera nått gulligt på baksidan utan extra kostnad.
  • Du Jag Vi

I år är det lätt med julklappen!
    Det finns en tröja som han har tjatat efter i flera veckor. Så den ska han få =)

• Du Jag Vi
    september22 skrev 2007-12-03 19:09:36 följande:
    Jag tänkte ge två kattungar till min man. Blev så nöjd när jag kom på det(han har tjatat i flera år om en kattunge) men nu har jag insett att det är ju inte riktigt säsong för kattungar nu så jag plöjer blocket typ en gång i halvtimmen. Nån som har tips på kattungar i stockholm som blir tolv veckor v.51? Annars kan jag tipsa om en ny i ipod, beställer man från hemsidan kan man gravera nått gulligt på baksidan utan extra kostnad.
    Här är en länk, dom blir visserligen 12 veckor vecka 50 men det kanske inte gör så mycket
    www.blocket.se/vi/14415641.htm
Svar på tråden ot julklapp till mannen