• Ankan80

ot julklapp till mannen

Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
    Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!

• Svar på tråden ot julklapp till mannen
  • SSM

Tack för förslag Nessan och miss u! Det där med värdecheckarna lät kul. Kanske gör jag så... Måste fundera lite till... =)

• matteve

Jag beställde nyss hans favo parfym, som luktar något alldeles gudomligt på honom!! (kanske för min skull han får den?!) Å till den får han en duschcreme i samma parfymdoft. Jo, nu när jag tänker efter, så är det nog för min skull! Men jag vet att han älskar den med, så det är ju bra!

• MuffinsTönt

Åh, duschcreme med favoritparym. *muuums*

Tack matteve!

• Samos07

MuffinsTönt: *S* Vad bra att du hittade ngt du gillade. Då blir det kanske inget svärd till honom utan Arwens smycke till dig själv

• mysifer

en kul sak jag hittat är personliga böcker. de är visserligen tänkta till barn men har man en sambo/man med barnasinnet kvar så kan det nog bli uppskattat. finns allt från typ riddare till detektiv.
    www.unikabarn.se
    www.kiddoz.se

kan ju även vara nåt för de som inte vet vad de ska sina barn

• matteve

Vi köpte sådana böcker till mina systerbarn!
    Såååååå fina och uppskattade - rekommenderas varmt!

mysifer skrev 2007-12-04 21:20:05 följande:
    en kul sak jag hittat är personliga böcker. de är visserligen tänkta till barn men har man en sambo/man med barnasinnet kvar så kan det nog bli uppskattat. finns allt från typ riddare till detektiv.www.unikabarn.sewww.kiddoz.sekan ju även vara nåt för de som inte vet vad de ska sina barn
  • mysifer

vi ska köpa dem till min m2bs systersöner tänkte jag men jag hade blivit glad för en sån bok jag med

• Lillac

rosesarered

Jag gillade din idé med egenpysslad kalender.. Är det små kärleksord eller citat som du skriver..? Använder du bilder från tidningar eller foton på er?

• pudan

Min man får en hett efterlängtad bok, litet kläder, biljetter till en stand-up-föreställning, en skiva och nya goa skinnhandskar.

Han fyller sen 50 den 30:e dec och får då en ny klocka, en bok som jag gjort tillsammans med hans släktingar och vänner där alla har bidragit med bilder och bus/minnen de har haft ihop. Dessutom blir det en överaskningsresa till ishotellet i Jukkasjärvi.

• rosesarered
    Lillac skrev 2007-12-04 22:51:38 följande:
    rosesareredJag gillade din idé med egenpysslad kalender.. Är det små kärleksord eller citat som du skriver..? Använder du bilder från tidningar eller foton på er?
    Hade tänkt skriva ord som passar in på just den månaden och kanske någon dikt.
    Till exempel under decembermånad tänkte jag skriva "vintriga" ord som snöflinga, julmys, stjärnhimmel osv.
    Ska klistra in fina pappersark som bakgrund och sedan bilder på oss. Har tänkt att det ska bli nån sorts enkel scrapbooking av det hela.
    Själva kalendern har jag faktiskt köpt men det är en tom kalender som det är meningen att man ska dekorera själv.
Svar på tråden ot julklapp till mannen