ot julklapp till mannen
Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!
Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!
Vi har satt taket på julklappar till varandra på 500 kr då vi gifter oss snart och kände att vi bara tycker det är mysigt att ha något att öppna från den andra. M2b ska få skinnhandskar av mig för det har han önskat sig.
Vi gifter oss i januari och ska inte köpa nåt dyrt i julklapp, men några små får det ju bli
Vad vet jag inte riktigt än!
En julklapp jag ska ge till min pojkvän är en egengjord kalender som jag ska klistra bilder i och skriva texter till. Det är en personlig och rolig julklapp men krävs lite pysslande och TID!
Sen blir det eventuellt nån tröja eftersom han behöver och önskar sig kläder.
Tidigare år har han fått allt ifrån heminredning till böcker.
Är en sån som älskar att köpa julklappar till nära och kära så det har blivit många små klappar varje år till honom. Så många att jag inte kommer på nån bra just nu..
tack för tipsen men de var redan borta(:
Tack snälla för alla för bra tips, skall genast börja kolla upp.
september22>>>Måste det vara kattungar? Varför inte skaffa två katter från ett katthem? Gör i ordning ett presentkort och ge honom på julen och gå sedan och titta på katterna och boka någon efter julhelgen. En god gärning samtidigt som ni skaffar katt.
Jag ska ge min blivande en stooooooooooor tavla som en lokal konstnär målar... Motiv: hjärtan med familjens alla namn och små troll som kikar fram här och där...
Kom precis på en sak, min m2b har bestämt att han vill hyra sin frockcoat till bröllopet. Nu har jag blivit erbjuden att köpa en frockcoat med alla tillbehör begagnad (har inte sett den än), hade det varit ok att ge honom den i julklapp? Jag vet att det är rätt storlek och han kommer självklart att få skinnhandskarna som jag tänkt köpa till honom från början också.
Samos07
Var köpte du svärdet? Hur mkt kostade totalt? Mkt intressant julklapp!!