• Ankan80

ot julklapp till mannen

Jag har absolut ingen aning om vad jag skall ge till min m2b denna jul.
    Vad skall ni ge till er? Snälla ge lite tips!

• Svar på tråden ot julklapp till mannen
  • Lillac

rosesarered

Jag har aldrig scrappat men gillar pyssel o fina ord. Om jag håller mig på en basic nivå hinner jag kanske göra en kalender till min kille också. Tack för den söta idéen!

• rosesarered
    Lillac skrev 2007-12-05 16:38:40 följande:
    rosesareredJag har aldrig scrappat men gillar pyssel o fina ord. Om jag håller mig på en basic nivå hinner jag kanske göra en kalender till min kille också. Tack för den söta idéen!
    Har faktiskt aldrig scrappat jag heller. Så jag ska nog också ta och hålla det på en basic nivå
  • MuffinsTönt

Nu har jag gjort det,beställt julklappen. Det blev en pussel på bild av oss. 20x30cm (192bitar),totalt blev det 188kr inkl frakt. *nöjd*

• mysifer
    MuffinsTönt skrev 2007-12-11 19:27:52 följande:
    Nu har jag gjort det,beställt julklappen. Det blev en pussel på bild av oss. 20x30cm (192bitar),totalt blev det 188kr inkl frakt. *nöjd*
    vilken kul idé! var kan man beställa det?
  • MuffinsTönt

Jag beställde på www.emmagjort.se
    Dem flesta ställen som framkallar bilder har också det.
    Som sagt, det e 192 bitar. Alla andra har 112. Beror om du vill ha en svår eller enkel julklapp.

• MuffinsTönt

Just det! Om du ska beställa pussel eller andra fotoliknande present så gör det så snart så möjligt. Det kommer ta 5-10 dagar innan jag får mitt. Just på gränsen där!

• mysifer
    MuffinsTönt skrev 2007-12-12 12:08:42 följande:
    Just det! Om du ska beställa pussel eller andra fotoliknande present så gör det så snart så möjligt. Det kommer ta 5-10 dagar innan jag får mitt. Just på gränsen där!
    synd..då är jag för sent ute eftersom vi åker iväg om en vecka för att fira jul med våra familjer. men ska hålla det i minnet till nästa år!
  • MuffinsTönt

Oj, det var synd! På Fuji/Fujidirekt kunde man få på 4dar. Men det var i början av december. Kan va bra att veta till födelsedag eller nåt

• Liinda_e

nu har jag inte läst hela tråden ska jag erkänna....
    men jag har noterat att många ger "personliga" presenter som har lite av innebörd

är det bara männ i min bekantskaps krets inklusive min man som inte vill ha sånt...
    asså som vill ha ni vet tv ,gps,bil whiskey osv...
    och som anser att sånt där annat (som jag och tjejer vill ha) bara är tjaffs men som man måste tacka sin tjej för iaf....

lägger till att vi disskuterade detta i ett stort gäng ganska nyligen när julklappar kom på tal...det var med både tjejer och killar...

hoppas jag inte bryter tråden...var bara en tanke kring temat

• Sosofofia

Ingen regel utan undantag?

Liinda_e skrev 2007-12-12 16:43:34 följande:
    nu har jag inte läst hela tråden ska jag erkänna....men jag har noterat att många ger "personliga" presenter som har lite av innebördär det bara männ i min bekantskaps krets inklusive min man som inte vill ha sånt...asså som vill ha ni vet tv ,gps,bil whiskey osv...och som anser att sånt där annat (som jag och tjejer vill ha) bara är tjaffs men som man måste tacka sin tjej för iaf....lägger till att vi disskuterade detta i ett stort gäng ganska nyligen när julklappar kom på tal...det var med både tjejer och killar...hoppas jag inte bryter tråden...var bara en tanke kring temat
Svar på tråden ot julklapp till mannen