• Svar på tråden Fler som gifter sig i Kiruna? Forts.......
  • c t

Har även fått veta vem som håller i vigseln samt vad barnen kan få äta och så

• Somna

Är inne på Bröllopstorget i roll som gäst, men var tvungen att vinka lite till er som valt att gifta er i Kiruna på vintern. Gjorde det för snart ett år sedan, och det var ett helt klockrent val!

Lycka till, allihop!

• soda30

ct. Vem är det som håller eran vigsel o när?

• c t

Vi har vigsel klockan 17:00 den 25/2 och det är Ishotellets egen präst, fick tom förslag på vigselprogram mailat till mig.

• soda30

aha. Så de har egen.
    Vi gifter oss på skottdagen kl 16 i kiruna kyrka.

• c t

ok! samma som dig skottdagen2008?

Ring till Kiruna församling och fråga vem som håller i vigseln då?

• soda30

Jepp. Vi är några som gifter oss då.
    Präst hade jag himla tur med. Hon jag ville ha, jobbar just den helgen o ska hålla våran vigsel. Känns jättebra. Krisitna heter hon och bor i den byn vi har våran stuga i.

Skottdagen. Hur gör du med den där secret box? Klädsel?
    Bara nyfiken. Finns ingen här istan jag hade gått till....

• Skottdagen2008

Jo, jag och soda30 har en egen tråd som vi skriver väldigt sällan i

vi vigs utav jan-erik kuoksu. vi vill eha hans dotter anna, men hon jobbade inte då, hon ska utomlands och jobba.

är kristina en ny präst i stan?

c t skrev 2007-11-22 13:16:28 följande:

ok! samma som dig skottdagen2008?Ring till Kiruna församling och fråga vem som håller i vigseln då?
  • soda30

Kristina har jobbat ett par år vad jag vet. Inte så värst gammal (45 ca).
    Anna Kuoksu är just nu i NY o jobbar där i svenska kyrkan. En av mina lillsyrrror är där just nu, o har varit på en svensk- träff med henne. På skoj. De hade haft jättetrevligt:) Anna e en "cool" prälle, med sina typ 24 -25 år?!

Visst inte att den tråden fanns kvar Skottdagen. Inte så värst koll på det här m forumet....

Svar på tråden Fler som gifter sig i Kiruna? Forts.......