Fler som gifter sig i Kiruna? Forts.......
Påbörjar en ny tråd då vår gamla;
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2421977.html
har stängts av.
Påbörjar en ny tråd då vår gamla;
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2421977.html
har stängts av.
Vi har också varit och lämnat in hindersprövningen och efternamnsbyte. Skönt att ha det gjort, jag trodde att det skulle bli krångel eftersom min blivande är engelskman, men det var hur smidigt som helst. Min klänning är på plats och jag har precis beställt halsbandet som jag vill ha till.
Måste fundera vad jag ska göra med håret och ta itu med ishotellet. Dessutom har ett par tackat nej så nu måste vi fundera om vi ska bjuda in "reserver" eller om det är en konstig sak att göra. Vi får se.
Tror att den första tråden blev för gammal...
Haha vet du, vi har också "en reservlista"
och det är faktiskt folk som satt upp sig själv på den bla min m2bs morbror och hans fru.
Jag måste också lösa mitt hårproblem, min tärnas man skulle fixa det men nu kanske inte han kan åka med....
Har fyllt i hindersprövingen. Men inte fått iväg den.
Namnändringen har jag inte enns tänkt på.... gör man likadant när man "sätter till" ett efternamn tro? Inte insatt alls.
Tror jag såg att man kunde dra ut blanketterna iallafall.
Ja du måste anmäla om att du lägger till hans/ditt efternamn och ni båda måste skriva på.
Allt står på skatteverkets hemsida, supersmidigt
Precis, jag hade redan fyllt i blanketterna och enda anledningen att vi inte bara kunde skicka in dem som vanligt folk är ju att jag gifter mig med en utlänning Jag lade också bara till hans efternamn som mellannamn och behåller mitt superbra efternamn!
Jaha, vad bra att det här med reservlista faktiskt är ok. Men jag försöker fundera hur man ska plocka ut bara ett par stycken. Det kan inte vara ur släkten, för då blir ju resten irriterade. Hmmm. Måste fundera lite. Det vore ju smidigt om några av våra bekanta/familj också kunde utnämna sig själva till reserver!
har INTE skickat in hindersprävningen. vi vet INTe vad vi ska heta. han vill ha något unikt, han kommer bara inte på vad det unika namnet är och jag klan ta våra namn, vilket som.
Jag tänker behålla mitt efternamn o ha honoms som mellan. Dels för att mitt e mkt finare :) och han har ett -son namn. Dels även för att min dotter heter som jag. Så det känns lite konstigt om vi alla ska ha olika namn, o hon ska heta något som varken jag el hennes pappa heter...
Har tänkt lite på det här m reservlista jag me. Men än så länge har ingen tackat nej, så vi får se...
Vi har en hel hög med folk som vi gärna hade haft med. Men var tvungen att lugna ner oss lite m inbjudningslistan.... Så man vet aldrig. Känns även lite knäppt mot de att de får bli "reserver"......
Igår hittade jag klänning till min lillasyster! Lindex 279:- så otroligt fin! Så om någon ser en bolero i lite silveraktigt stl 140 så hojta till!
länkar till den så ni får se
www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111366&prodid=929127&parentid=0&color=653665&NewView=true
Ah, den! Just den är min lillpiga helt såld på. Vi har varit o provat den och hon vill absolut ha. Hon ska vara näbb el vad det nu heter när vi gifter oss, o har hotat att om hon inte får ha den så ska inte hon vara med:)
Ha ha. Men vi får se har jag sagt. Jag har hittat en lila aktig på boná parte som jag e såld på.... o en på cubus som jag oxå gillar.
Har lite problem matcha tjejerna.
Jag skiter i färgmatchning om jag ska vara helt ärlig, hon kände sig som en prinsessa och det är det enda som jag bryr mig om... att se henne stråla av lycka i sin klänning.