Fler som gifter sig i Kiruna? Forts.......
Påbörjar en ny tråd då vår gamla;
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2421977.html
har stängts av.
Påbörjar en ny tråd då vår gamla;
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2421977.html
har stängts av.
Min kommer kanske va lite liten. Men jag har ju isf en 1 1/2 månad på mig att dieta, lagom till jul. Min klänning skulle kommit 3 dagar innan vi skulle åka så jag är överlyklig att den redan kommit.
Ja, det är inte lång tid kvar nu, känner du att du har koll på allt än? jag har MYCKET kvar att fixa.
Jaa allt är klart utan tårtan. Och sen kan jag inte bestämma brudbukett, förstå att det ska va det svåraste?? Hindersprövningen är inte godkänd än och vi har inte bestämts alla låtar vi vill ha. Annars så...
Ojoj, vi har JÄTTEMYCKET kvar.
Vigselprogram
Festprogram
Hur det ska dukas
Mina kläder (bara klänning klar)
Musik mellan då bandet spelar
Alkoholen
osv
osv
osv
Jag får ingenting gjort just nu.
Det jag blir stressad över är att det är jul mitt i allt det här! Och så fyller lillflickan år då oxå... Herre gu va grejjs att tänka på...
Vi har kvar,
sambons kläder + skor (ALLT)
flickornas kläder
min ring är inte köpt
skor o "kappa" till mej
o maten ska lagas
alkoholen köpas
bestämma oss för nån tårta
boende till några gäster
+ aktiviteter med de dagarna innan
osv. bla massa smågrejjs.......
Jag kommer behöva all hjälp jag kan få av mina nära o kära med allt möjligt.
Vad tror ni föresten om skoteråkning till ishotellet med våra gäster (som e söderut ifrån)? Som aktivitet dagen el dagarna innan.
De fleste av de har ju varit här någongång förr, men en har aldig enns sett en skoter :)!
Vi har nämligen våran stuga ca 1½ mil fr Jukkas. Tänkte åka ner dit, o därifrån med några skotrar köra ner till Jukkas för lunch o besök på ishotellet för de som vill.....
våra familjer ska åka hundsäde dagen efter och så får de kompisar och släkt som vill hänga på för egen kostnad. han hade ju x-antal hundar och slädar så det var inge problem om så alla gäster skulle vilja åka. det är en 1 h 30 min tur. kostar i och för sig en hel del, men man gör ju inte om det precis.
Nä, exakt. Är ju inget man gör varje dag. Är ju säkert riktigt skoj.
Vi kör med skotrar eftersom det känns enklast då vi har själva. + kan låna fler om vi behöver. Och sen lunch antingen i Jukkas el hos oss i stugan....
Det kanske blir dagen efter för oss med, el på sönd tom. Beroende på hur gästerna har beställt sina resor.
Många av våra gäster stannar i alla fall till på söndag fast vissa åker redan på lördagen, dvs dagen efter.
Har beställt tid till en Secret Box
Vi har fått jättebra respons nu från Eva på ishotellet. Vi beställer tårta från Kiruna och dom serverar den efter middagen med kaffe och avec.
Inga problem alls.