Fler som gifter sig i Kiruna? Forts.......
Påbörjar en ny tråd då vår gamla;
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2421977.html
har stängts av.
Påbörjar en ny tråd då vår gamla;
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2421977.html
har stängts av.
Vi håller tummarna och önskar dig massor med lycka till!!
Fru Almqvist skrev 2008-01-10 18:14:29 följande:
Hej.
Du kan ju alltid slå en signal så får du reda på vad det skulle kosta att beställa mat genom oss. Tendenser kan ofta vara rykten, speciellt i små inlandskommuner.
Vänligen
/Morgan Lundin
Börjar få panik. har så mycket kvar att göra. aaahhh.
Ha ha! Ja me :)
Var föresten och skulle sy in min klänning och fick till svar då den inte sitter snyggt längre att jag gått ner för mycket för att de ska kunna sy in den snyggt?! Jag köpte den i våras och den kom i november och de sa att jag skulle kunna sy in den om jag gick ner.
Jag sa redan vid beställning att jag ville ha en strl mindre än de beställde, men de ville de inte beställa utan det skulle kunna gå att sy in lättare än att mans kulle kunna ta ut den större.
Nu när jag gått ner 7 kg har jag tydligen gått ner för mycket för de kaninte sy in i alla sömmar som de sa utan kommer bara att sy in i sidorna och då blir ju framsömmarna lite för vida och baksömmarna också = F-N!! Inte så snyggt!
Vad skulle ni göra, jag vigs om 6 veckor och 4 dagar.
Äta mer choklad
Nej men allvarligt så är det ju typiskt att man inte ska få bestämma själv och så litar man på dem som jobbar och ska ha erfarenhet. Kommer det _verkligen_ att se illa ut, eller syns det bara om man vet hur den egentligen skulle ha sett ut? Är det en modell där du kan sätta ett riktigt brett band i midjan för att dölja vecken lite? Jag såg det på några modeller här förra veckan (inte för att jag letar klänning längre, hum hum) och det är jätesnyggt.
Annars tror jag att det är bara att köra på och utgå ifrån att det inte kommer att märkas så mycket. Du ska väl ha någonting över i kyrkan?
Nej, det går inte att ha band. klänningen ska vara helslät uppifrån och hela vägen ner, A-linje formad. jag ska dit på torsdag igen för att kolla första "insyningen".
Man tycker ju att de borde ha vetat att man i alla fall inte kunde sy in "bröstsömmen" efter mina tuttar utan kanske föreslagit en annan modell.
Ja, det tycker jag också är lite dåligt. Inte vill man ju hålla på att leta ny klänning sex veckor innan... Du får se hur det ser ut på torsdag och sedan bestämma om du ska jaga en ny eller om det ändå ser ok ut. Jag vet bara hur jag är själv och det skulle nog irritera mig ganska mycket om jag inte var helt nöjd med hur den satt - då skulle jag nästan hellre ta allt besvär med att stressa runt och hitta ett alternativ. Hinner de absolut inte ta in en mindre storlek?
Oj va jobbigt.
Själv har jag inte fått min än heller...... blir snart galen. O tusan va jobbigt om den inte blir bra! Finns ju inget att hitta här precis i sista minuten.....
Nej, jag beställde min i MAJ och fick den i NOVEMBER så det verkar rätt kört. Jo, jag får snart magsår. SKa tillbaka dit på torsdag och hoppas att de verkar positivare då. till viss del kändes det som om det var mitt fel att jag gått ner i vikt, inte att dem beställde för stor när jag faktiskt PÅPEKADE att jag skulle gå ner i vikt.