Qozze:
Jag går igenom samma dilemma som du, mammamagen. Eftersom tyget är ganska tunt på klänningen och axelbandslös önskar jag få lite fastare mage och snyggare armar då de är dem som syns mest. Kg är inte lika viktigt utan mer formen.
Mitt första barn föddes den 2 januari 2006. Andra planerar vi att starta på efter bröllopet
. Ser inte fram emot att var gravid igen, men jag vill gärna ha två barn. Det blir väl tuffare att komma iform efter barn nr 2 antar jag.
Eftersom jag just starat är motivationen ganska hög, men jag känner mig själv. Jag har svårt att äta bra, men jag hoppas att den träning jag ska komma igång med hjälper lite mer i alla fall för fastheten, men tyvärr inte på kg.
Om jag fixar målet? Nja, som sagt det är ju inte första gången jag försöker, men första gången jag har ont om tid och första gången som jag verkligen har ett starkt mål så jag hoppas att målet stärker motivationen och diciplinen. Jag önskar ju göra en secret box i januari så tills dess önskar jag att jag klarat av målet och sedan bara hålla det.