September 2008
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Jag hade egentligen inte tänkt börja prova klänning förrän kanske februari-mars, men samtidigt hade jag tänkt mig att det skulle finnas klänningar på REA. :-P
REAr de bara nu på hösten eller har de en period till?
Jag vet inte, men har fått känslan av att det bara är en gång per år. Jag pratade med en i en brudklänningsaffär för några veckor sedan som absolut inte tyckte jag skulle börja prova klänningar förrän i november. Detta eftersom de då fått in sin nya kollektion o de klänningarna de säljer nu är lite efter bäst före datum (detta är alltså henne ord). Eftersom hon verkade tycka att det var viktigt att jag väntade tills de nya klänningarna kommit och hon vet att jag skall gifta mig i september så kan man tycka att hon borde sagt om det skulle komma ytterligare än ny kollektion o därmed en ny rea. Men som sagt jag vet inte...
Ok. Låter intressant. Man kanske skall prova innan julmaten gör sig påmind
ja sånt tänker jag också på. Jag vill inte prova förrän jag gått ner de 7 kg jag vill gå ner...och julen hade jag fullständigt glömt bort hahaha
Jag tänkte också går ner lite, typ 5 kg. Skönt att man har nästan ett år på sig, jobbigt dock att det kommer en jul däremellan . Men min tanke var att man kan börja prova innan och se vad man gillar för modell. Så får man väl ta det där med storleken lite senare.
Jag är lite nojjig och är livrädd att jag inte skall hitta någon klänning jag vill ha. Typ att alla skall vara för pråliga.
Jag är tvärtom. Tror att om jag köper klänning nu som kommer jag köpa minst 1 till senare . Kan ju bli dyrt.
haha.. alla är vi olika och tur är väl det
var o tittade på klänningar igår...jisses vad olika det finns.. hur ska man någonsin kunna bestämma sig?!
fråga inte mig. klänning känns som ett stort Mission impossible.
Hoppas den känslan ändrar sig när man väl börjar prova...
Nu är vi ytterligare ett steg närmare bröllop.
Träffade fotografen i helgen och det kändes jättebra.
Bokat och klart. Puh!