September 2008
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Jag ska också gifta mig den 6:e. Kan tyvärr inte göra så mycket nu eftersom vårt bröllop är hemligt. Alla ska få den där inbjudan i brevlådan förhoppningsvis samtidigt (om posten sköter sitt jobb) och få sig en överraskning. De enda personerna som vet är jag, min blivande och vår toastmadame. Jag måste ju ha nån att bolla idéerna med. Skickar ut inbjudan i januari så det är inte så lång tid kvar att vara tyst. Jag lovar det är svårt !!!
Välkommen mmmmalurk!
Du måste vara sprickfärdig!!
Kanske därför ni skickar ut så tidigt?
jag gifte mig nu i år, 29 september, hojta om ni vill ha tips
Hej hej!
Jag tror att det är lite av en myt att det är jätte dyrt att köpa sin brudklänning!
Jag har hittat en jätte fin, enkel klänning som var på ordinarie pris och den var inte så jätte dyr, den har inte kostat mer än 3900:- och är av märket Nixa Design
Visst finns det jätte dyra klänningar ... provade ett par sådana med men kännde mig inte mer fin i dem än i de "billigare"
Det är jätte kul att stå i affären och prova klänningar,,, redan då känner man sig som en prinssesa :)
Däremot trodde jag inte att det var så svår att hitta ett finnt hotellrum/svit till bröllopsnatten.. det får nog bli ett nästa projekt för oss! :)
Jämtlandstaus, vi lär nog säkert behöva lite tips från en "erfaren". Vi är nog alla minst sagt förvirrade ibland.
mmmalurk, hur tusan kan du hålla tyst inför alla?! Vi har talat om för våra familjer det gick liksom inte att hålla det inne.
ankan 80, vad kul att prova klänning till helgen. Kanske är dags att man ger sig ut i affärena snart....
Stigelina visst är inte alla klänningar dyra. Fast det är nog bara att man blir blind och ställer om sina norm på vad som är dyrt och inte. För om man tänker på vad killarna betalar för sina kostymer som de sedan kan använda flera gånger år efter år. Jämför sedan det med vad klänningen går på och den hoppas jag att jag bara skall behöva använda en gång....
Jag har hittat en jättefin brudklänning för 2500 kr, det är inte så farligt dyrt tycker jag.
Jaha. Då har man provat klänningen och den passade inte.
Så nu får man ge sig ut i butikerna i stället.
Va synd
Jag var o provade klänningar i lördags. vilken overklig känsla att stå där i en brudklänning...
Hittade en som kändes super. Men skall titta runt lite i fler butiker innan jag bestämmer mig.
Var har du provat någonstans?
lanovia 08 skrev 2007-11-13 08:58:54 följande:
Åh vad härligt att ni börjat prova! Finns det mycket i affärerna? Både gammalt och nytt? Jag väntar otåligt på min kompis som ska hjälpa mig att prova när hon kommer hem från sin semester!