• Randi

September 2008

Tjenare tjenare allihopa!

Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?

• Svar på tråden September 2008
  • Ickaflicka

hmmm.. hur var det nu; gå till min sida, klicka på inställningar i menyn längst ned till vänster, så ska du nog kunna ändra någon inställning...

• Ickaflicka

snövit: oj, vilka olika stilar! du är ännu mera spretig än jag i smaken, hihi! Personligen tycker jag att det är tråkigt med all kritvit och glansig siden, så jag gillar verkligen de två andra klänningarna!

• snö vit

Fick hjälp av Liinda_e.

Nu kan ni nog se bilder om ni vill!

• snö vit

Ickaflicka!
    Kul att du säger det, för jag är med inne på lite färg medans min sambo tycker vitt är fräschast...han kommer ändå inte få SE klänningen innan dagen kommer men man vill ju gärna ge honom vad han vill ha med så....vi får se. Kommer säkert fler förslag nästa vecka. Vad har du för klänningar på G?

• Ickaflicka

ska lägga in nåra, så du får se... jag vill ha chiffong! eller brodyrer... eller färg... eller...!

• snö vit

Jajjamensan!½ Jättefina allihopa. tyckte nog bäst om ettan eller den sista men de var fina allihopa. Ska lägga in fler klänningar inom kort, nu ska jag hämta kidsen på fritids & dagis.

Ha en bra fredag!

//Veronic@

• Ickaflicka

Aha! Chiffongen alltså! Ja, de är fina!

Trevlig helg!

• Aspera

Hej!
    Här vill jag vara med. Gifter mig 20 september 2008 i Halland.
    Kyrka bokad, två lokaler är bokade(en budget och en lite lyxigare...lutar som tur är åt den lite lyxigare=)).
    Vi har bestämt inbjudningskort...grön med guldinslag från kortdesign.

Band är bokat. Fick ett band rekommenderat av en kollega.

Fotograf vet jag precis vem jag skulle vilja ha. tyvärr kanske lite dyrare än vad vi hade tänkt oss... Måste komma ihåg att ringa och boka tid. 5000kr för 1 timme inkl album med 20 bilder. Är det ovanligt dyrt?? Jag är inte ens säker på att ajg vill ha album med bilder utan hellre bara en förstoring.

• Ickaflicka

Hej och välkommen i skaran!

Ang. fotograf, se den andra tråden som kom just nu om extrakostnader för fotografen! Men om digitala kopior ingår i ditt pris kan det väl vara rimligt?

Svar på tråden September 2008