September 2008
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Aha...Ok
Nej, man fick köpa de klänningarna som hängde i affären. Jag frågade ordentligt för att veta vad som gällde.
men om man köper av ett stort märke, så beställer de väl direkt från leverantören just den storlek som du ska ha... jag tänker på aspera, foreverbridals, etc...
aa precis, oftast funkar det så
Precis. I den affären jag hittade min klänning hade de vara vissa storlekar inne, vissa bara i en storlek. Ville då ha en annan storlek så fick man beställa den. Alltså får man prova den i fel storlek och sedan beställa rätt. Problemet är dock att när de väl sålt klänningen som finns i affäeren är det inte säkert att de tar in den på nytt. och beställer man hem en så måste man köpa den.
Oh, jag ringde till affären nu, klänningen finns kvar. Hoppas den finns kvar imorgon också, för då skall vi åka dit och kolla på den igen. *hoppas*
Om du köper den måste du ta en bild och lägga upp i ditt galleri... man blir ju så nyfiken
Ja, det måste du göra!!
här händer det mycket med klänningar!
Måste fråga... har era tilltänka sett era klänningar?
Min sambo var inte med och valde min klänning, utan endast min syster som ska vara tärna!
Jag har jätte svårt att INTE berätta för honom hur klänningen ser ut, men han vill inte veta hur den ser ut!
Han vill se klänningen för första gången på själva bröllopsdagen.. inte ens skorna vill han se!!
Igår satte jag mig och ringde ett par hotell inför bröllops natten för att kolla priser och liknande! Jag hade inte en aning om att man skulle komma och kolla på sviterna i förväg innan man bokade den! Tjejen på hotellet sa att det var viktigt att man kände sig nöjd med sitt val av rum inför bröllopsnatten, så ja,, nu får vi väl åka och kolla på olika rum! Någon mer som gjort det???
Min m2b vill inte heller se, så jag ska ha med mig en kompis och en kollega när jag provar, så har jag någon att diskutera tyger och snörningar etc med!