• Randi

September 2008

Tjenare tjenare allihopa!

Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?

• Svar på tråden September 2008
  • Höstbrud 2008

Tja...jag och sambon träffades 2001 och det var kärlek vid första ögonkastet kan man väl säga Men Då han bodde i Luleå och jag i GBG gick inte det ihop. Dröjde till september 2006 innan vi blev tillsammmans och nu gifter vi oss alltså på vår två-årsdag

• lanovia 08

Snövit, snabbt jobbat, två barn och hus på ett år? Menade du 1996? Inte för att jag dömer dig om det gått så fort men du skrev ju att ni varit ihop länge också...

Vi träffade första gången i september 2004 (om man bortser från en fest hos en gemensam kompis då vi inte ens pratade med varandra) och blev tillsammans mer eller mindre med en gång även om vi inte är överens om när. Så vi gifter hos exakt 3 år efter vår 2a date. Och det känns underbart!

• Fröken förväntan

Jag och min sambo träffade för första gången 25 augusti 2000, men 1 oktober är vårt "officiella-bev-ihop-datum". Jag var en liten oskyldig 20-åring från landet och han en 26-årig stockholmare... oj oj det är så längesen men ändå så nyss (vanlig känsla tror jag). Nu är vi 27 och 33 år (gamla) och vårt bröllop blir den 20/9, alltså "runt ikring" vår 8-årsdag. Men det är också mina föräldrars bröllopsdag och de har varit gifta i 39 år så jag ser det som ett gott tecken Visste dock inte om det när vi bestämde datum så det var ett lyckligt sammanträffande!

• Höstbrud 2008

Fröken Förväntan; ja det är ju så mysigt, vi ville gifta oss den 28e September eftersom det var på den dagen vi blev tillsammans, så det skulle passa bra för vår tvåårsdag men liksom för dig så var det samma datum som mina morföäldrars bröllopsdag och just i år har de varit gifta i 60 år och det såg vi också som ett gott omen eller vad man ska säga... Tyvärr så får vi inte gifta oss (för kyrkan) på det datumet eftersom det infaller på en söndag Men vi fick ta dagen före...

• Snart fru Wennerström

men gud så kul att du köpte klänningen!.. väntar med spänning på att få se den
    lanovia 08 skrev 2007-11-23 19:08:50 följande:

jiiii.... jag köpte klänningen! Jag har köpt MIN bröllopsklänning!!! *klunkar i mig vin av chock* (hehe... det sista är väl inte sant men ändå...)
  • Snart fru Wennerström

Vi träffades 24 mars 2002 på en ålandskryssning, det klickade direkt.. och ung och ivriga vi var, blev tillsammans två dagar efter.. *fniss*..
    att vi valde just 6:e septamber var för oss mest av praktiska skäl, då jag går ut skolan till sommaren och vi båda vill hinna tjänta ihop pengar under sommaren

• Snart fru Wennerström

så det blir nästan på vår 6½ årsdag som vi gifter oss ..

• snö vit

Hahaha, jaaaaa. Självklart menar jag 1996!!!

Sorry. 12 år snart!

//Veronic@

lanovia 08 skrev 2007-11-24 16:01:39 följande:

Snövit, snabbt jobbat, två barn och hus på ett år? Menade du 1996? Inte för att jag dömer dig om det gått så fort men du skrev ju att ni varit ihop länge också...Vi träffade första gången i september 2004 (om man bortser från en fest hos en gemensam kompis då vi inte ens pratade med varandra) och blev tillsammans mer eller mindre med en gång även om vi inte är överens om när. Så vi gifter hos exakt 3 år efter vår 2a date. Och det känns underbart!
  • Ickaflicka

EmilochCia: roligt, så blir det nästan för oss också!

Vi träffades den 20 augusti 2001 (för första gången IRL), m2b friade 17 dagar efter 6-årsdagen och vi gifter oss på årsdagen efter förlovningen, dvs efter 7 år och 17 dagar!

• lanovia 08

Jag med Tre månader tills den är klar... Då lovar jag att ta en bild på den. Den är välidgt enkel och helt perfekt för mig.

Vad kul att se hur länge alla har varit ihop och hur kära alla verkar.

Snart fru Wennerström skrev 2007-11-24 22:53:09 följande:

men gud så kul att du köpte klänningen!.. väntar med spänning på att få se denlanovia 08 skrev 2007-11-23 19:08:50 följande:
Svar på tråden September 2008