September 2008
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Jag kommer nog också ha svårt att inte visa. Kommer nog göra det, men inte ha den på mig...
Då kan han ju stoppa det hela om det är helt åt skogen.
Skall man prova är det nog bättre att ha en kompis, mamma etc. som kan ge mer konkreta svar än. "Den var väl fin."
Min M2b var med när jag köpte klänningen. Han är ärlig och säger om det är något som jag passar i eller inte. Jag litar på hans fullständigt på hans omdöme. I och med att han är så engagerad i allt som gäller bröllopet så springer han med mig när jag ska hitta skor. Mina vänner däremot är snarare sådana så att de säger att jag passar i ALLT...även om jag verkligen inte gör det.
Jag lovar att ta bild på klänningen om jag skulle få med mig den hem imorgon, men det tror jag inte. Skulle inte tro att jag kan bestämma mig ännu! Hur rätt den än känns så kommer jag nog dra med min stackars älksling i fler affärer.... hehe..
Som ni nog har förstått, ja min sambo är med och väljer min klänning. Känns självklart, vem skulle annars göra det? Min mamma bor 10 mil bort hon kan ju inte komma åkandes varje gång jag vill prova klänningar. En av mina bästa kompisar bor i stan som jag rent allmänt skulle tycka att det vore väldigt roligt att prova klänning med. Men... hon har en tendens att få mig att köpa för små kläder som jag sedan ångrar och lämnar tillbaka. Så henne vågar jag helt enkelt inte ta med.
Och precis som Shükanos kille så är min ärlig och säger till om det är någon klänning han inte gillar.
Jag kommer nog köpa klänning ihop med min sambo, han är väldigt klädintresserad och det känns viktigt att min klänning passar ihop med hans kostym, så att vi får samma stil. Sen kanske jag inte drar runt med honom i massa butiker, för jag har en tjejkompis som kommer bli väldigt sur om hon inte får bli min brudklännings-general
Jag har försökt få med min sambo, för att kolla vilken typ av klänning han gillar sen behöver han inte få reda på vilken jag väljer....men det är fullständigt omöjligt. Han vill inte veta, absolut inte. Han säger att han vill få den där speciella känslan när han ser mig i klänningen för första gången... Och det kan man väl förstå men, jag vill ju ha med honom *grrr*
OM han nu inte vill följa med, kan du inte överaska honom med att trycka upp lite bilder från tidningar i ansiktet på honom!!
hahahah kan ju alltid testa
Min m2b var med o tittade när jag provade brudklänningar. Jag ville att han skulle säga vad han tyckte. Det gick bra, som sagt tidigare så hittade jag min klänning på första provningen :) Vilket min m2b tyckte var väldigt smärtfritt hehe, han trodde att vi skulle vara fast i affären i timmar :P
Vissa har tur
Men det är långt till september.....kanske känner för att prova igen...
Ankan80: Ja det är långt till september, men nu vet jag modellen jag vill ha på klänningen. För den jag provade gick inte att efterbeställa...nackdel då, men det gör juh det möjligt att gå o prova igen ;)