September 2008
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
oj.. här har det skrivits flitigt ser jag .. hehe
Välkommen alla nya brudar!! ..
Ankan 80, du får hjälp. I alla falla fick jag det. Men hjälpa till borde de ju göra överallt. Är ju en ren omöjlighet att knäppa klänningarna själv.
Sitter på mitt extrajobb (liten klädbutik) och väntar på kunderna som håller till någon annanstans i eftermiddag...
...tur att BT finns. Börjar bli smått beroende
Kanske ska börja fnula på de där gästbeskrivningarna för att få tiden att gå.
BT, beroendeframkallande? Yes SIR!
Ja BT är verkligen beroendeframkallande.
Sitter på jobbet idag, lördag, suck.. Men det roliga är ju att man kan pyssla lite inför bröllopet. Igår var vi och tittade på vigselring. :) Har ni börjat titta på ring än?
Hur gick det för er som skulle prova klänningar i helgen??
Väntar med spänning på att få läsa om hur det gick för er, om ni hittat någon klänning... :)
Ja, vi har inte tittat på vigselring men jag vet precis hur den ska vara, det är bara det att jag inte sett den eller liknande nånstans så jag får väl designa själv...bara det att jag är orolig för priset...
Och klänningar?? Jag "vågar" inte prova ännu...fast jag så hemskt gärna vill...Tycker om många olika, men för att ge ett exempel kan ni kolla mitt galleri
japps, vi har tillochmed lämnat in våra förlovningsringar, då vi ska göra om dom, och sedan har vi beställt vigselringarna med.. så vi väntar med spänning!..
höstbrud 2008.. kan inte se ditt galleri
Nu så borde det nog gå
jättefin klänning!.. riktigt maffig! .. det e så det ska vara
.. hehe
fina ringar med