• Randi

September 2008

Tjenare tjenare allihopa!

Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?

• Svar på tråden September 2008
  • lanovia 08

jiiii.... jag köpte klänningen!
    Jag har köpt MIN bröllopsklänning!!! *klunkar i mig vin av chock* (hehe... det sista är väl inte sant men ändå...)

• Charlotte Mattias

*räcker upp handen* Här är en till som ska gifta sig i slutet av September 2008, närmare bestämt den 20:e

Min sambo friade till mig den 1:a september i år på våran 1 års dag!!

• lanovia 08

Har tyvärr ingen möjlighet att visa någon bild. För jag har beställt en ny, vilken tar 3 månader att sy upp. Jag fick välja på att beställa en ny och betala 300 kr extra eller att ta den som hängt i affären och alla möjliga människor har provat.
    Jag valde en ny.
    Så nu får jag vänta i evigheter innan jag får se den igen, men det kanske är lika bra...

• lanovia 08

Välkommen Charlotte Mattias. Vad roligt! Då skall ni gifta er på nästan eran 2års dag. Själv slår vi till på nästan våran 3års dag.

• Fröken förväntan
    Grattis till klänningen "Lanovia"!

Längtar/bävar till jag ska ge mig ut i djungeln (ska bara hitta tid först) men än är det väl ingen brådska?!
  • Fröken förväntan

Nu börjar vi bli många som ska gifta sig den 20:e, kul!

Själv blir det nästan på vår 8-årsdag, alla är ju inte lika snabba

• Schükano

Grattis lanovia 08. Man är väldigt nyfiken på att få se en bild på din klänning. Så bra att du fick möjlighet att få en helt ny klänning! :)

Roligt att vi är så många i tråden nu. Välkommen Charlotte Mattias!

• lanovia 08

Tack

Fröken förväntan, det är absolut ingen brådska ännu. Hade själv inte tänkt att köpa så här tidigt. Skulle ju till en början bara börja titta för skojs skull.
    Dock kan det ju vara bra att tänka på att om klänningen behöver sys upp kan de ta några månader.

• EmilOchCia

Här är en till som inte är så snabb. Det blir på sjuårsdagen, 6 sept exakt!

• snö vit

Hur länge har ni varit tillsammans med era M2b?

Jag träffade min blivande man 2006 alltså när jag var 21 år (fyllde 22 två veckor senare men det räknar jag inte från =O) Känns så bra att varit tillsammans med samma karl så länge & fortfarande känna pirret & förälskelsen. Vi har numera två barn, ett fint hus, bra grannar, två bilar, stor gräsmatta, ingen husvagn & inget husdjur...JAG ÄR SÅÅÅ NÖJD!!!

//Veronic@

Svar på tråden September 2008