• Randi

September 2008

Tjenare tjenare allihopa!

Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?

• Svar på tråden September 2008
  • nuedetdax

Vi med...
    Vi ska gifta oss på vår 10-år dag dvs 5 september 2008 ...

• Ankan80

lanovia 08 - Grattis till klänningen!!

• nuedetdax

Hihi jag e så nervös fick JA på kyrkan och det datum+ tiden till och med

• lanovia 08

Vad roligt! Så då blir det fredagsbröllop för er. Kul att kyrkan godkände det (har fattat det som att inte alla församlingar är lika medgörliga)
    Då är det bara att börja planera allt annat. Vart skall ni gifta er?

Ankan80, tack

• nuedetdax

Tack, det blir i Sthlm..men får vi inte lokalen måste kanske byta kyrka..

• nuedetdax

Det blir den 6-e september då fredag var känsligt....Men det är ändå perfekt datum för oss

• Liini86

Oj nu har jag också hittat hit...
    Vi skall gifta oss 13 September, har bokat Österhaninge kyrka och Midgård i Haninge för våran stora dag.. Annars har vi allt annat kvar att planera.. Fästmannen säger att han redan fixat en vigselring så det blir spännande :)

• lanovia 08

nuedetdax, då kan jag ju bara säga välkommen in i 6 septembergänget. Vi är några stycken som skall vandra altargången fram den dagen.

Liini86, välkommen. Vi börjar bli några stycken i denna tråd, kul!
    Men vad? Skall du inte själv vara med och välja vigselringen? Vet han så precis vad du vill ha och vad som passar på ditt finger?

Något som är roligt med BT det är att se hur olika alla gör. Stort, litet bröllop. Sambo med och väljer klänning eller inte. Vem köper ringen etcetc. Det finns många varianter.

• girlfriend

hej! e helt ny här men har oxå planer på att gifta mig sept 2008! så jag hänger gärna på om det finns plats för en till

• Ankan80

Klart det finns!
    Välkommen!

girlfriend skrev 2007-11-27 13:10:59 följande:
    hej! e helt ny här men har oxå planer på att gifta mig sept 2008! så jag hänger gärna på om det finns plats för en till
Svar på tråden September 2008