September 2008
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Hittade en kul länk om just höstbröllop!
Varsågod och inspireras
www.knotforlife.com/fall-weddings.shtml
Tack för tipset, men jag gifter mig den 6 september och jag hävdar bestämt att det kommer att vara sommarvärme då, så det så! hihi! (säger jag och stampar foten i golvet)
Hmmm...vi kan väl kalla september för sensommar så får man välja själv om det är mest sommar eller höst då
Det är bara att jag älskar allt det där rustika med rönnbär, höstlöv och mossa och massor av levande ljus (men vi ska ha vår fest på en loge så det är kanske därför).
Hej tjejjer!.. nu har jag ÄNTLIGEN fått hem min klänning, hon som jag köpte klänningen av har nämligen fått sytt ut den lite .. så det känns skönt att ha den hemma, kan man tillochmed gå å kika på den då och då.. ;-P.. hehe
det vi har kvar nu att fixa är att boka festlokalen. Vi vet vilken vi vill ha, men är ingen bråska än att boka den.
Jag hoppas ju att det ska vara hösthöst å andra sidan. Fin och ljust på dagen inte kallt men lite lite kyla i luften med en massa skiftande träd och löv på marken... fast vi gifter oss också i slutet av september och i Luleå dessutom så man kanske får det man vill ha
Vart håller ni andra till och vart gifer ni er?
ja jag hoppas med på höst ..
vi bor i gävle men gifter oss i Njutånger, 2 mil utanför hudiksvall;-D
Jag vill gärna ha varmt på dagen, så att jag får mitt fina "gardenparty" utan att alla står och huttrar, hihi! Men jag tycker att det är härligt att det kommer bli mörkt på kvällen så att vi kan elda och kanske grilla korv (min m2b:s önskan) och skicka upp khomloys! Jag hoppas jag kan få det bästa av både sommmar och höst, men jag får förstås planera för motsatsen, hihi!
Åh, korvgrillning vore något! Kanske snor den idén.
Vad är khomloys???
Thailändska (asiatiska?) ljuslyktor som man tänder på och som stiger upp mot himlen medan de lyser!